Z Libře na Zbořený Kostelec - 18,5 km
Měřeno krokoměrem 19,19 km.

Oblasti: Jílovsko; Benešovsko
Kategorie: XXVI. díl Průvodce

Start: Libeř: PID 341 z Nádr. Modřany

Mapka:

Poznámky:
- nad Borkem, kousek před zahradami, se nestáčejte vlevo, ale u zatáčky jděte po pěšince v přímém směru dolů; zkratka vás krásně dovede přímo pod serpentýnu
- o kousek dál za železničním podjezdem jděte vlevo neznačenou cestou (vyznačena i v mapce), cesta vede do dalšího podjezdu a zkratkou vás dovede na červenou
- za hájovnou Nová Grybla nemusíte chodit až na rozcestí k Panské skále - za zatáčkou vpravo lze najít cestu odbočující doleva, jež vás přivede na červenou; následně se dostanete na rozcestí se zelenou a modrou
- v Čakovicích vede zelená zbytečně vpravo a vlevo oklikou - vy to vemte přímo podle mapky ke kapličce
- hlavně však na konci Čakovic, za silnicí, byla značka nesmyslně přeložena vlevo podél rybníčka - vemte to zkratkou označenou jako soukromý pozemek; pak následuje (již na zelené) nepříjemný úsek po okraji pole, zde však není alternativní cesta, pokud nebude zprůchodněna původní stezka úvozem