Posázavská stezka - část C - 29km
Trasa: Nespeky - Ledce - Čížov - Zbořený Kostelec - Hornopožárský les - Prosečnice - Kam. Přívoz - Hostěradice - Pikovice - Davle
Start: Nespeky: PID 337
                            PID 335/337
                            200091
                            200092

Mapa trasy:
Podélný profil:
Odkazy: Mapy.cz; soubor GPX

Popis trasy:
- ze zastávky Nespeky po červené
- za Ledci značka jde vpravo podél ohrazeného pozemku; můžete si cestu výrazně zkrátit rovně, na druhé straně však budete muset překonat drobnou bariéru
- projdete Čížovem a dostanete se na rozcestí pod Zbořeným Kostelcem; odtud se můžete podívat po zelené nahoru na hrad a pak se vrátit na červenou
- dále po červené pokračujte na rozc. Pod Holým vrchem, přes Dolní Požáry a Lediny Hornopožárským lesem k loveckému zámečku Horní Požáry; od něj po červené dolů do Prosečnice
- zde můžete využít zkratku (v mapce není uvedena): u železniční zastávky si nejprve zkraťte cestu tak, že v zatáčce opustíte ulici rovně, přejdete koleje na nástupiště a po něm se dejte vpravo
- dojděte na konec nástupiště a pak pokračujte po pěšince podél kolejí a posléze rovně po cestě kolem chat, pak se napojíte zase na červenou
- přeševše koleje, můžete jít po cestě podél nich místo po okraji lesa
- od železniční zastávky Kamenný Přívoz vás už červená opět dobře povede, a to dolů do obce, kde před mostem můžete odbočit po silničce nahoru ke kostelu
- pak přejděte most přes Sázavu a dále pokračujte po červené nahoru do Hostěradic, v nichž opustíte silnici doprava a následně se dáte zase doprava, abyste sklasali k řece
- Posázavskou stezkou potom dojdete až do Pikovic
- tam přejděte lávku a jděte dále po červené podél řeky do Davle
- za nádražím přejděte nalevo most přes Vltavu a na hlavní se dejte doprava k zastávce na Prahu