Cinibulkova stezka - 11,5km
Vzdálenost platí pro začátek na náměstí a konec na nádraží; cesta mezi náměstím a nádražím je dlouhá přibližně 1km.
Měřeno krokoměrem (z náměstí a na nádraží) 11,37km.

Trasa: Mšeno - Romanov - Prolezovačky - Obraznice - Vyhlídky - Bludiště - Tutanchámon - Na rovinách - Švédský val - Průsečná sk. - Obří hlava a Žába - Faraon - Mšeno
Oblasti: Kokořínsko
250014 250073
250027 250611
500280 t076
Popis trasy: Pojedete-li do Mšena vlakem, na náměstí vás dovede červená turistická značka. Pokud sem přijedete autobusem, postavte se na autobusové zastávce zády k radnici a dojděte na její konec, odkud vedou z rohu náměstí vlevo dolů schody, pod nimiž se dejte doprava po místní žluté značce.
Ta vás povede po hlavní ulici, na větší křižovatce se dá mírně vlevo a stoupá nad město, kde se vám otevřou pěkné výhledy a přijdete do Romanova. Tam hned na začátku vesnice opouští značka silnici doprava a klesá lesní stezkou pod skály Prolezovačky, kde odbočuje vlevo a stoupá vzhůru na Prolezovačky, po jejichž vrcholcích vede vlastně směrem zpět, aby později sklesala a zase se stočila do protisměru; touto stezkou kolem jeskyně Obraznice klesá zpátky k už známé cestě do údolí Kačina, u níž se dává ostře doleva směřujíc k Vyhlídkám. Ty jsou zase výše, takže vystoupáte po upravené cestě a nahoře si užijete výhledů.
U Vyhlídek místní žlutá přichází k zelené značce, s níž vede kousek doprava a pak ji opouští doleva k silnici (spolu s pásovou žlutou, jež se pak dává doprava podél silnice), za níž klesá vstupujíc do Bludiště. Jím můžete buď projít prostě po značce, nebo se chvíli toulat; nakonec vyjdete na severní straně a stočíte se vlevo podél strmých skal, jež Bludiště ohraničují. Když přijdete k cestě, dejte se doleva po pěšině (takže nepůjdete po velké cestě) a podle značení stoupejte na skály, a to všelijakými průchody a žebříčky. Nahoře potom půjdete po místní žluté až k silnici, po níž značka pokračuje doprava; vy ale zbytečně nechoďte po asfaltu a dejte se doprava pěšinkou podél ní, kde můžete pozorovat staré značky. Pěšina později vstoupí hlouběji do lesa a přijde na louku, kde se dejte vlevo po stezce, která vás dovede k rozcestí poblíž hájovny Na rovinách, kudy vede aktuální místní žlutá spolu s modrou a zelenou. Tady se dejte doprava a jděte ke Švédskému valu, za nímž doleva (již jen společně s modrou) po cestě vedoucí k Průsečné skále - cestě vyhloubené skrz skálu Švédy - a za ní ke skalním útvarům Obří hlava a Žába, kde se odpojte i od modré a klesejte zatáčkou již jen po místní žluté na rozcestí u skály Faraon v horní části Náckovy rokle, kde končí asi nejkratší značka u nás (zelená vedoucí sem Náckovou roklí jen z rokle Močidla, kde začíná na modré). Odtud po místní žluté stoupejte na louky, kde vás tato povede doprava alejí, kterou po čase opouští doleva směřujíc ke Mšenu, kam přijde u ústí rokle Debř a spojí se s modrou a zelenou. Od koupaliště pak značky stoupají k centru; na kopci se dejte nejprve doprava a pak směřujte (podle místní žluté) doleva k náměstí, po němž stoupejte ke kostelu sv. Martina, u nějž se dejte vlevo k radnici a autobusové zastávce.
Na nádraží odtud vede červená značka.
Cíl: Mšeno:  250018
t076 -> Mělník ->  150101
250015 155712
250016 155713
250017 250014
250073 250027
250611 500280
Pokud si chcete trasu prodloužit, klepněte sem, nebo otočte list.