Po hřebeni Housiny - 9km
Oblasti: Podbrdsko sever
Kategorie: X. díl Průvodce
Start: Neumětely: 470800
Popis trasy: Na návsi v Neumětelích se podívejte na kostel sv. Petra a Pavla a následně i na pomník Šemíka u hřbitovní zdi při konci hřbitova u hlavní silnice (napravo, vně). Potom se vraťte a vyjděte po červené směrem zpět na Lážovice a na křižovatce odbočte doleva směrem na Bykoš. Po silnici dojdete do údolí říčky Chumavy a po jejím přejití opustíte silničku doleva; po chvíli odbočíte zase doprava, v lese se pak trochu vrátíte doprava a vystoupáte na hřeben Housiny, kde opusťte červenou a dejte se doprava po modré po hřebeni. Až přijdete k silnici, přejděte ji na odbočku přicházející od Lážovic a i tu po chvíli opusťte doleva a následně se dejte doprava pěšinou na větší cestu jdoucí ke Všeradicím. Před Všeradicemi odbočíte doleva, vyjdete z lesa a přijdete do obce, kde na křižovatce jde modrá značka doprava, ale vy, pokud si chcete prohlédnout Všeradice, odbočte vlevo a přijděte na jednu z místních návsí, kde se dejte doprava a přijděte na první odbočku doleva (u křížku); tu použijte, přímo vás přivede ke kostelu sv. Bartoloměje. Od něj jděte zpět tentokrát hlavní cestou, jež vás přivede k autobusové zastávce a následně (doleva) k železniční stanici.
Cíl: Všeradice: t172 -> Zadní Třebaň -> t171
Pokud si chcete trasu prodloužit, klepněte sem, nebo otočte list.