Od Krušné hory k Litavce - 14km
210019 210027
t171
t173
Popis trasy: Z autobusové zastávky v Novém Jáchymově vyrazte po červené směrem na Hudlice. Z centra vsi vystoupáte na hřeben Krušné hory - na rozcestí v lese odbočíte doleva a po čase vás červená značka přivede až do Hudlic, kde dojděte až na rozcestí na horním konci návsi. Odtud se můžete podívat po červené ke kostelu sv. Tomáše a rodnému domu Josefa Jungmanna kousek pod ním, odkud se můžete na modrou vrátit silničkou po druhé straně návsi.
Po modré značce jděte doleva - půjdete-li pořád rovně, dostanete se zkratkou ven z městečka, ale jestliže se chcete podívat na Hudlickou skálu, opusťte značku hned první odbočkou (skoro u rozcestí) doprava. Z konce přímé cesty se vydejte vlevo podél skály, po chvilce se k vám připojí přeložená modrá a vy narazíte na informační tabuli, od níž vede pěšinka do sedla skály, z něhož vystoupejte po levé straně hřebene na vrchol s krásným rozhledem. Z vrcholu pak sestupte směrem k jihu (dále po skále) a zamiřte k modré vedoucí cestou přímo na jih (nejedná se o tu cestu vedoucí kousek od skály lehce doprava).
Modrá vás nejprve převede přes údolí Běstiny a následně dojdete do Svaté, kde se u sokolovny napojíte na silnici, již na začátku lesa opustíte doleva. Následně se dostanete na rozcestí se žlutou pod Vraní skalou, od níž se po krátkém souběhu opět odpojíte. Na rozcestí, kde jde značka doleva můžete jít zkratkou rovně, abyste se na viditelné cestě připojili zpátky na modrou vedenou nepochopitelnou oklikou. Zde půjdete vpravo a sejdete na rozcestí se zelenou, kde půjdete přímo a následně podle značky do Knížkovic. Na neoznačeném rozcestí ve vsi půjdete doleva, abyste došli na náves, kde se dáte mírně doprava a vyjdete na kraj Knížkovic, odkud zamíříte přímou cestou přes pole k dálničnímu nájezdu u okraje Zdic. Tady se dáte doleva a hlavní zdická ulice vás přivede ke kostelu Narození P. Marie a historické hospodě U krále Václava IV. na náměstí. Na autobusové stanoviště se dostanete buď doprava po hlavní ještě před náměstím, nebo uličkou doprava z náměstí.