Na dvě skály - 18km
Oblasti: Křivoklátsko
Kategorie: VIII. díl Průvodce
Start: Kublov,,Na hoře: 310890
Popis trasy: Pokud se chcete podívat na kublovskou kapličku, dojeďte až na zastávku Na návsi, kde zastavíte skoro u ní. Pak se vraťte po zelené přes zastávku Slovanka až na zastávku Na hoře.
Dále pokračujte proti směru své předchozí jízdy až na křižovatku u Zdické skály, kde jděte spolu se zelenou přímo. Přes Kolnu a rozcestí s červenou ,,Rozc. v polesí Jestřáb" se dostanete až na rozcestí se žlutou ,,V potocích". Odtud vystupte doleva po žluté na rozcestí pod Vraní skalou, na kterou vyjděte po odbočce.
Pak se vraťte na žlutou a dojděte na modrou, na níž přejděte (doleva a po krátkém souběhu doprava). Modrá vás povede do Svaté, kde odbočí doprava a u sokolovny doleva, později vchází do lesa a na Běstinách přechází Běstinský potok, od něhož stoupá k Hudlicím, z nichž první uvidíte skálu. Před Hudlickou skalou odbočuje modrá doprava. Vy se ale dejte mírně doleva podél skály a hned doprava pěšinkou a po podobně velkých cestách vystupte až na vrchol, odkud se vám naskytne nádherný rozhled. Po skále pak nejdříve pokračujte směrem do obce a po chvíli sejděte po docela pohodlné pěšince doprava a vstupte do ulice kolmé na hlavní osu skály, která vás dovede na modrou.
Po chvilce dojdete na rozcestí na horním okraji hudlického náměstí, kde modrá končí. Zde se dejte po červené doprava ke kostelu sv. Tomáše a o kus níže (na levé straně) i k rodné chaloupce Josefa Jungmanna.
Pak se vraťte na rozcestí a pokračujte po červené na druhou stranu. Značka vás dovede na hřeben Krušné hory, kde se u bývalého dolu stočíte prudce doprava a sklesáte do Nového Jáchymova.