Řeporyje - Třebotov - 8,5km
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: VI. díl Průvodce
Start: Řeporyjské náměstí - doprava: 230
Popis trasy: Z Řeporyjského náměstí s kostelem sv. Petra a Pavla vyrazte po modré směrem k nádraží. Půjdete ulicí Nad náměstím k přejezdu a za ním doprava. Dále půjdete Draženovskou ulicí kolem nádraží a pak zahnete doleva do Konopovy. Na konci doprava do Horšovské a potom půjdete vlevo Drahovskou na hlavní Ořešskou. Za dálnicí (Novořeporyjská) vyjdete z Prahy a přijdete do Ořecha. Modrá vede stále rovně nejprve Karlštejnskou přes Baarovo nám. s kostelem sv. Jana Křtitele a kolem školy. Později přejdete do ulice Kopaninské. Na rozvětvení za obcí půjdete doprava po hranici Českého krasu a později do něj zahnete a sejdete ke Kalinovu mlýnu v údolí Radotínského potoka. Od mlýna modrá stoupá lesem na kopec a pak vede polem do Třebotova k pomníku rudé armády osvoboditelky.
Cíl: Třebotov,,pomník - doprava: 309
Pokud si chcete trasu prodloužit, klepněte sem, nebo otočte list.