Pecka - 5,2km
Trasa: Bubeneč - Král. obora - Pecka - Bubeneč - Hradčany - M. Strana - St. Město - N. Město
Start: Nádraží Bubeneč: 131
                                        ML
            Nemocnice Bubeneč (200m): 131
Popis trasy: Od nádraží vyrazte po Goethově ulici směrem do centra, ale hned se odpojte na pěšinku jdoucí podél této ulice nalevo. Cesta vás dovede do Stromovky, kde sestupte po schodech vlevo k podchodu pod tratí a za ní začněte stoupat spolu s cyklotrasou doleva okolo PP Pecka a přes zrušenou vlečku k částečné díře v zábradlí, kde můžete sejít zkratkou a nakonec se dejte doleva ulicí Mlýnskou, projděte podjezdem a za ním se dejte doleva ulicí Goetheho zpět k nádraží, kde jděte doprava po schodech do ulice Českomalínské. Pokračujte touto ulicí, která se pomalu stáčí doleva - přejdete Juarézovu, Heineho, Rooseveltovu, okraj Puškinova náměstí a nakonec Bubenečskou, až přijdete na ulici Pelléovu, kterou se dejte doprava okolo Lannovy vily. Přejdete ulici Pod kaštany a na světlech obrovskou ,,Miladu Horákovou" do ulice Badeniho a stále v přímém směru dojdete k zastávce Chotkovy sady, kde se k vám zprava připojí Chotkova a u lávky narazíte na zkratku ústící do ulice Pod Bruskou ústící na Klárov, přes který jděte po levé straně ulice k tramvajové zastávce, kde se dejte doleva cestou k Mánesovu mostu, jenž přejděte na náměstí Jana Palacha, kde zamiřte k semaforům a přejděte na protější roh. Odtud pokračujte kousek přímo Kaprovou a hned odbočte doprava do Valentinské, která vyústí u Mariánského náměstí, na jehož okraji se dejte doprava a přímo do uličky Husovy vedoucí okolo kláštera sv. Jiljí na větší křižovatku, kde končí. Vy se tady dejte doleva Skořepkou na okraj Uheného trhu, kde napravo vstupte do Platýzu a za ním přejděte ulici Národní do průchodu do Charvátovy, která se stočí doleva a ústí na Jungmannovu, kde zatočte doprava a pak doleva do ulice Palackého. Na konci přejděte Vodičkovu do pasáže, na rozcestí odbočte doprava a ulicí V jámě vyjděte nahoru do Štěpánské.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Moráň (900m); Jiráskovo nám. (900m); Palackého nám. (1,3km)