Královská obora - 5,5km
Trasa: Holešovice - Král. obora - Bubeneč - Letná - Letenský profil - Josefov - St. Město - N. Město
Start: Výstaviště: 5
Popis trasy: Vyrazte cestou kolem výstupní zastávky blíže tramvajové trati. Tato cesta vás dovede kolem planetária stále rovně na hlavní cestu. Jděte po této cestě přímo okolo Šlechtovy restaurace na zatáčku doprava, kde odbočte doleva a stoupejte nejstrmější cestou k místodržitelskému letohrádku, u nějž vyjděte ze Stromovky na náměstí Pod kaštany, kde jděte doleva kolem ruské ambasády na křižovatku s ulicí Korunovační, kterou přejděte do ulice Na Zátorce, kterou jděte na první odbočku doleva - U Vorlíků. Jděte doleva, přejděte trať a přijděte na ulici Milady Horákové, po níž jděte doprava a hned na světlech doleva na obratiště Špejchar. Pokračujte pořád rovně až na místo, kde cesta klesá pod val. Jděte po rovné cestě nad valem až na místo, kde přichází cesta z ulice Gogolovy. Tady jděte mírně doleva cestou nalevo od Hanavského pavilonu. Od něj sejděte cestou klesající k Čechovu mostu. Tento přejděte na náměstí Curieových a z toho jděte přímo do ulice Pařížské a na první křižovatce doprava a doleva ulicí Maiselovou na náměstí Franze Kafky. Odtud přímo projděte ulici U radnice a přejděte Malé náměstí do pasáže (na levé straně) a pak ulicí Michalskou na Uhelný trh. Tady po levém okraji do Perlové ústící na Jungmannovo náměstí, které přejděte do Jungmannovy a pak jděte doleva do ulice Palackého. Na konci přejděte Vodičkovu do pasáže, na rozcestí odbočte doprava a ulicí V jámě vyjděte nahoru do Štěpánské.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Moráň (900m); Jiráskovo nám. (900m); Palackého nám. (1,3km)