Vidoule - 7,6km
Trasa: Jinonice - PP Vidoule - Cibulka - Košíře - Smíchov - N. Město
Start: Vidoule: 137
Popis trasy: Ze zastávky Vidoule vyjděte na křižovatku, dejte se vpravo a pak jděte rovně Souběžnou III až na ulici Na Vidouli, kde končí; tady odbočte doprava a u zatáčky vlevo ulici opusťte rovně po pěšině, po níž vyjdete k oplocenému areálu, jejž obejděte zprava a na konci asfaltky se dejte doprava po stezce souběžné s plotem. Po ní dojdete ke srázu, podél nějž se stočte doprava a později klesejte doleva po schodech na asfaltovou cestu, kterou jen přejděte a pokračujte rovně až na ulici; přejděte most přes železniční trať a za ním se dejte doprava ul. Na výši. Stále rovně podél trati - později menším chodníkem - dojděte až k dalšímu nadjezdu - u autobusového obratiště Šmukýřka, u nějž se dejte doleva, na první křižovatce doprava, ale pak hned doleva prudce klesající ulicí Nad Turbovou. Nyní jděte stále rovně dolů - když ulice uhne doprava, vy pokračujte zkratkou, níže popojděte trochu vlevo, přičemž ulici přejděte a pak pokračujte v klesání; v údolí se pak dejte mírně doprava a na hlavní ulici Jinonické vlevo ke světelné křižovatce, kde přejděte na protější roh pokračovaboše vpravo ul. Vrchlického. Po ní přejděte rovně další světla a u těch třetích se dejte mírně doleva ul. Starokošířskou, jež stáčejíc se vpravo přivede vás na Plzeňskou s tramvajovými kolejemi, po níž jděte stále rovně až na Anděl. I tam pokračujte rovně - Lidickou k Palackého mostu; za mostem pak jděte přímo podél kolejí přes Palackého nám. ulicí Na Moráni na Karlovo náměstí, po jehož okraji vlevo dojděte k podchodu metra, jím projděte do protějšího rohu, u výstupu vstupte do parku a přibližně úhlopříčně jím projděte na křižovatku s ul. Žitnou. Tam přejděte na protější roh, jděte ještě kousek po okraji náměstí a pak odbočte vpravo do Řeznické, kterážto vás přivede na náš výchozí bod.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m)