U Nového mlýna - 10,1km
Trasa: Holyně - Barrandov - Hlubočepy - Zlíchov - Smíchov - N. Město
Start: Pha-Holyně - t173 od Smíchova
Popis trasy: Na zastávce Praha-Holyně vyjděte z konce nástupiště (na straně blíže u centra) doprava a hned na prvním rozcestí doleva (modrá značka odbočuje až na následující cestu); nyní stoupejte silničkou, cestu po níž si můžete zkrátit davše se v zatáčce doleva zkratkou přímo. Přijdete do Holyně - ulice Za Knotkem a tou na autobusové obratiště, kde odbočte doleva a zklidněnou ulicí dojděte na Barrandov - okrajové ulice Werichovy, již opusťte u tramvajového obratiště Sídliště Barrandov doprava na Trnkovo náměstí, z něhož se vydejte vlevo průchodem na promenádu mezi domy vedoucí přes nadchod ulice Štěpařské před okraj Tilleho náměstí, kde je velké okružní rozcestí, z něhož jděte jen mírně napravo cestou kolem zatáčky ulice Machatého přibližně rovně na Hilmarovu, již přejděte a sekše roh přijděte na Högerovu, jíž jděte mírně doleva ke kruhovému objezdu na křiž. s ulicí Lamačovou, odkud pokračujte přímo ulicí Pražského, na křižovatce o poznání níže se držte vlevo jdoucí hlavní do Slivenecké a po hlavní ulici dojděte i ulicí Kosořskou až k nadjezdu přes železniční trať na okraji přírodní památky Železniční zářez, za nímž vstupte doprava na pěšinku stáčející se vlevo klesajíc k nadjezdu nad dolní tratí, za nímž odbočte doprava, sejděte na silničku pod oběma tratěmi, podejděte oba mosty a za nimi se dejte vlevo do uličky Holyňské, na jejímž opačném konci jděte vlevo, vejděte do blízkého podchodu pod tratí k ulici Hlubočepské, zde se dejte doprava a přímo hlavními ulicemi Hlubočepskou a Na Zlíchově jděte kolem tramvajového obratiště Hlubočepy k zastávce Zlíchov, od níž můžete vyjít stezkou napravo ke kostelíku sv. Filipa a Jakuba.
Dále pokračujte po hlavní ulici k zastávce Lihovar a přímo Nádražní ulicí ke smíchovskému nádraží, kde na křižovatce u konce druhého autobusového obratiště a rovněž před vjezdem do obratiště tramvajového odbočte vpravo do ulice U Královské louky vedoucí na hlavní Strakonickou, na křižovatce s níž přejděte na protější roh pokračovaboše vlevo před železniční podjezd, kde se dejte doprava chodníkem na železniční most. Přeševše Vltavu jděte seševše z mostu vlevo vzhledem k cestě po mostě, u tramvajové zastávky Výtoň přejděte silnici, kolem podskalské celnice dojděte na ulici Na hrobci, po ní jděte vpravo, pak druhou ulicí vlevo (Na Výtoni), přímo do ulice Pod Slovany, vpravo Trojickou okolo kostela Nejsv. Trojice na velkou světelnou křižovatku a odtud jen velmi mírně vlevo do Benátské, později Kateřinské, jež vás přivedou na rozlehlou křižovatku nad kopcem, z níž se dejte vlevo Lipovou a následně přímo do Štěpánské.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); Karlovo nám. (700m); Moráň (900m); Národní tř. (900m); Jiráskovo nám. (900m); Palackého nám. (1,3km)