Jenerálka - 7,8km
Trasa: Jenerálka - Dejvice - Ořechovka - Hradčany - M. Strana - St. Město - N. Město
Start: Jenerálka: 116
Popis trasy: Z autobusové zastávky Jenerálka se vydejte zpět ulicí Horoměřickou, nebo kousek nalevo malou uličkou K vršíčku vedoucí okolo kostelíka sv. Jana Nepomuckého.
Horoměřickou opusťte doprava po červené značce k zámečku Jenerálka, před nímž se dává doleva, následně doprava, vlevo a u chráněné skály doprava, ale vy zde odbočte vlevo cestou vedoucí opět k silnici Horoměřické, před níž se dejte doprava stezkou podél Horoměřické k silnici Na krutci od Horoměřické odbočující. Ulici Na krutci přejděte a stoupejte pěšinou nejprve rovnoběžně s Horoměřickou, později serpentýnou na místo, kde pěšinu přetíná nepříliš výrazná cestička, po níž se dejte vlevo k ulici Tobrucké a po této jděte doleva (ulice se stáčí vpravo) přímo do druhé zatáčky doprava, kde opusťte Tobruckou ulici přímým směrem, dále se dejte doleva, sejděte po schodech a přijděte k Horoměřické, po níž dojděte vpravo na světelnou křižovatku s Evropskou třídou, kde přejděte na protější roh, ze kterýchžto míst sejděte pěšinou na níže položenou Kladenskou, po níž se přibližte vlevo k obratišti Bořislavka na stejnojmenném náměstí, odkud projděte zkratkou přibližně ve směru pěšiny z Evropské na ulici Zavadilovu, kde se na křižovatce dejte mírně vpravo uličkou stáčející se doleva k ulici U dejvického rybníčku, na níž jděte vpravo, stočte se spolu s ní doleva a na větší ulici Starodejvické se dejte doprava, abyste s podešli dráhu, za níž se podle hlavní ulice (Na Ořechovce) stočte doleva vyšeboše na ořechovské centrální náměstí Macharovo, na němž jděte do zcela protějšího rohu, z něhož šikmo vychází ulice Východní mírně stoupající na hlavní ulici Střešovickou, kde se podle tramvajových kolejí dejte vlevo a dojděte na světelnou křižovatku s Patočkovou, kde přejděte Střešovickou i Patočkovu a stezkou pro pěší projděte parčíkem k další tramvajové trati - při ulici Keplerově; trať i ulici zde přejděte pokračovaboše po schodech dolů na Nový Svět, kde se dejte doleva a projděte jím až na ulici U Brusnice, kde se dejte doprava ke kostelu sv. Jana Nepomuckého a u něj vlevo Kanovnickou ústící na Hradčanské náměstí, jež opusťte od protějšího rohu po Zámeckých schodech, pod nimiž z Thunovské, do níž tyto schody ústí, se dejte doprava do Zámecké, jíž projděte na Malostranské náměstí, toto opět přejděte do protějšího rohu, jenž opusťte Mosteckou přivedboší vás ke Karlovu mostu, ten přejděte, na staroměstské straně na Křížovnickém náměstí přejděte silnici a dejte se doprava průchodem a následně na první odbočce vlevo Anenskou ulicí na stejnojmenné náměstíčko, jež opusťte z protějšího rohu uličkou Stříbrnou vedoucí na Náprstkovu, jíž vlevo dojděte na Betlémské náměstí, které přejděte po jeho levém okraji a dojděte na větší křižovatku, kde se dejte vpravo a ještě na této křižovatce vlevo šikmo směřující ulicí Skořepkou jdoucí na Uhelný trh, jenž opusťte do domu Platýz, do něhož vede vchod ještě z tohoto rohu prostoru. Průchod Platýzem vás přivede na Národní ulici, již přejděte, vstupte přímo do Charvátovy a následně se spolu s ní stočte doleva, abyste došli na její konec na Jungmannově, dali se doprava a hned doleva Palackého ulicí na Vodičkovu, již pouze přejděte, vstupte do pasáže a později se na rozcestí dejte doprava k ulici V jámě, po níž vlevo vyjděte na Štěpánskou a následně touto doprava na výchozí bod.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Moráň (900m); Jiráskovo nám. (900m)