Bohnické údolí - 9,5km
Trasa: Zámky - Bohnické úd. - Bohnice - Troja - Král. obora - Letná - N. Město
Start: Zámky: 236
Popis trasy: Z autobusového obratiště Zámky vyrazte po modré směr Bohnice. Značka vás povede nejprve údolím, potom vzhůru a na okraj starých Bojhnic, kde můžete ulici Na pískovně opustit doprava malou uličkou K pískovně klesající na Bohnickou, již výše opustíte doprava do ulice Na vrších, jež vás přivede ke kostelu sv. Petra a Pavla, za nímž končí modrá značka na autobusové zastávce Staré Bohnice. Dále pokračujte přímo Bohnickou na její konec na Zhořelecké, již přejděte a pokračujte rovně Radomskou na její konec na Řešovské, jíž se dejte doleva a následně doprava do Ratibořické, jíž dojdete ke křižovatce Lodžské s Mazurskou, odkud pokračujte přímo Lodžskou na její konec na velké křižovatce s ulicí K Pazderkám, kde přejděte na levo od křižovatky, odkud vychází cesta k areálu trojské botanické zahrady vedoucí do zatáčky, již si můžete zkrátit; v zatáčce doprava pak opusťte velkou cestu do brány, za níž se nechte vést hlavní cestou, jež se mírně stáčí vlevo a vy se dejte mírně doprava k výhledovému místu, z něhož doleva se pak vrátíte na cestu skrz tuto oplocenou oblast.
Držíce se této cesty a zhruba přímého směru, klesajíce dojdete až na ulici Pod Havránkou, kde se dáte mírně doprava a již spolu s ní zatáčkou doleva k Trojské, již přejdete a držíce se chodníku nalevo (podél zámecké zdi) se dostanete k lávce přes Vltavu na Císařský ostrov. Ten přejděte po hlavní silničce k mostu přes rameno Vltavy, za nímž jděte přímo na hlavní okružní cestu Stromovkou, kde se dejte doprava a ihned doleva; nyní jděte přímo až ke Šlechtově restauraci, k níž projděte podchodem a před ní se dejte doleva a stoupejte cestou napravo; výše se dejte mírně doprava a ještě výše přejděte hlavní cestu stoupaboše k domku, před nímž jděte doleva míříce k nedalekému východu do Čechovy ulice, kde přejděte ulici Nad Královskou obrou a přímo Čechovou jděte ke světelné křižovatce, kde pokračujte přímo ulicí Nad štolou. S koncem levého chodníku se stočte doleva do Letohradské a následně odbočte vpravo do Musejní, na jejímž konci přejděte kolmou Kostelní a přímou cestou přijděte ke hraně letenského srázu, odkud nejkratší cestou sklesejte ke Štefánikovu mostu, u něhož přejděte a po němž dojděte na začátek Revoluční třídy, jíž přímo dospějte na náměstí Republiky, jež přejděte přímo k Prašné bráně, kde se dejte mírně doprava ulicí Na příkopě, již opusťte na začátku pěší zóny, a sice doleva do Panské ulice, již později opusťte vpravo slepou uličkou V cípu, na jejímž konci vstupte do pasáže vedoucí na Jindřišskou, jíž vpravo přijděte ke vstupu do vestibulu metra Václavské náměstí, jímž projděte do protějšího rohu, vystupte na náměstí a toto později opusťte vpravo do pasáže Lucerna. Uvnitř ní se dejte doleva a na Štěpánské pak vpravo k výchozímu místu.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Moráň (900m); Jiráskovo nám. (900m)