Obora Hvězda - 9,4km
Trasa: Ruzyně - Hvězda - Břevnov - Strahov - Smíchov - M. Strana - N. Město
Start: Ruzyňská: 108
Popis trasy: Přímo od zastávky Ruzyňská jde podél zdi obory Hvězda cesta, od níž hned na začátku můžete vstoupit do obory a dát se doleva k rybníčku. Za rybníčkem zamiřte mírně doprava pěšinou stoupající prudce do svahu a vyjděte až na horní cestu, kde se dejte doprava a nechte se dovést k letohrádku. U letohrádku odbočte doleva a z plácku vyjděte hlavní cestou (uprostřed) vedoucí k východu z obory k zastávce Vypich. Venku pokračujte v přímém směru přes ulici Ankarskou a kolem tramvajového obratiště k tramvajové zastávce, kde přejděte ulici Bělohorskou a nalevo jděte cestou spolu s cyklotrasou do místa před zatáčkou vpravo, kde cestu opusťte doleva po pěšince, spolu s níž přetněte jednu hlavní cestu a skončete na hlavní asfaltové cestě jdoucí souběžně s ulicí Tomanovou; s touto cestou jděte vpravo k usedlosti Ladronka, od níž pokračujte dále největší cestou stále rovně až na ulici Atletickou. Přímý směr ani zde neopouštějte a po Atletické sejděte k Velkému strahovskému stadionu, kde u zastávky přejděte hlavní ulici a podívejte se na vyhlídku na pravé straně plochy. Dále pokračujte po Vaníčkově ulici za zatáčku u rohu Velkého stadionu, kde hlavní opusťte doprava Šermířskou směřující k Petřínu. Po čase k Šermířské přijde zleva ulice Jezdecká a následuje napravo vstup do Kinského zahrady, jenž použijte, sejděte na dolní rozcestí, kde od široké přístupové cesty odbočte doprava a sklesejte ke schodům, po nichž pokračujte ve scházení kopce ke kostelíku sv. Michala, od kterého opět klesejte (ostře vpravo), na rozcestí pod ním jděte ještě dolů (mírně vpravo) a hned se dejte doleva cestou, jež se později větví na variantu pravější (dolů) a levější (vzhůru); vy se dejte mírně doprava a sklesejte až k východu ze zahrady na náměstí Kinských. Tady na světlech přejděte a vyjděte podél tramvajové tratě doleva, ke světelné křižovatce Újezd × Vítězná, kde se dejte doprava ulicí Vítěznou k mostu Legií, jenž přejděte k Národnímu divadlu, jehož budovu obejděte přímo po ulici Národní, nadejděte ulici Divadelní a dejte se doprava přes plac, z něhož vyjdete na ulici Ostrovní, kde se dejte vlevo a stále rovně přijděte zpátky k tramvajovým kolejím na ulici Spálené. Tady odbočte doprava a dojděte na tramvajovou křižovatku u zastávky Lazarská, kteroužto ulicí (vlevo) projděte, přejděte ji, na jejím konci přejděte i Vodičkovu a dejte se po ní doprava; přejděte Navrátilovu a odbočte vlevo do Řeznické, jež vás přivede ke Štěpánské.
Cíl: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m)