Do Stodůlek - 10,9km
Trasa: N. Město - Smíchov - Košíře - Cibulka - Vidoule - Stodůlky
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m)
Popis trasy: Vyjděte ulicí Řeznickou ke Karlovu nám., kde se dejte doleva, na světlech přejděte na protější roh a vstupte do parku, jímž projděte okolo fontány až do protějšího rohu, kde vstupte do podchodu metra, jím také projděte do protějšího rohu a vyjeďte na jižní stranu náměstí, po níž dojděte na konec, kde se dejte doprava dolů ul. Na Moráni na Palackého náměstí, z nějž vstupte na Palackého most. Za Vltavou jděte rovně Lidickou na Anděl a dále rovně Plzeňskou podél tramvajových kolejí okolo sokolovny, zastávky Bertramka, kostela Nejsv. Trojice a hřbitova k zastávce U Zvonu, u níž hlavní opusťte mírně doleva nestoupající ulicí Starokošířskou, jež vás přivede na hlavní Vrchlického, kterou dojděte k dalším semaforům, přejděte, pokračujte rovně na následující světelnou křižovatku, kde přejděte ulici nalevo - Jinonickou - a jděte po ní doleva, načež odbočte doprava stezkou, která vás přivede ke schodům nalevo. Tudy vystoupejte na ul. Nad Kavalírkou, popojděte výše k dalším schodům a stoupejte na ulici Nad Turbovou, po níž jděte stále nahoru až k autobusovému obratišti Šmukýřka, jež obcházejte vpravo, přejděte a jděte doleva k mostu přes koleje, před nímž odbočte doprava a jděte stále rovně podél trati. Přijdete na ul. Na výši, jež vás přivede k dalšímu nadjezdu, po němž trať přejděte, za ním opusťte ulici rovně do lesoparku a následně se dejte mírně doprava klesající a stáčející se cestou. Až vás tato cesta přivede před přechod přes železnici, opusťte ji doleva a hned se dejte zase doleva nezpevněnou prudce stoupající cestou, která vás přivede na asfaltku se žlutou značkou, po níž se dejte doprava. Cesta vás přivede na ulici Upolínovou, po níž vyjdete ke světelné křižovatce, kde se od žluté odpojte, přejděte hlavní silnici, zamiřte menší ulicí doprava, pak se dejte doleva kolem hospody a hned za ní zase doleva ul. Živcových, kterou projděte na její konec, z nějž vyjděte pěšinou k nadjezdu nad Rozvadovskou spojkou, před nímž přejděte, dejte se doleva přes dálnici a hned za ní jděte doprava průchodem v protihlukové zdi na ul. K Vidouli. Nyní jděte stále rovně ulicemi K Vidouli a U Cikánky - v místě, kde se ulice větví, přičemž levá část klesá, jděte touto levou stranou, kudy se dostanete na nám. Na Lužinách, z nějž pokračujte velmi mírně doprava ul. Mládí. Nyní jděte stále rovně Mládí a Kovářovou ke kostelu sv. Jakuba Většího, za nímž se ulice stáčí doprava a pak vás přivede ke křižovatce - pokud se chcete podívat na hřbitov, jděte po schodech nalevo na ul. Líšnickou, po níž překonáte Jeremiášovu ke hřbitovu; od něj můžete seskákat po opěrné zdi, ale jinak se vraťte na Kovářovu, jež se na křižovatce stočila doprava; potom ji opusťte vlevo a přijďte na zastávku Lýskova.