Na Staré náměstí - 9,4km
Trasa: N. Město - Smíchov - Strahov - Břevnov - Bílá h. - Ruzyně
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m)
Popis trasy: Vyjděte Řeznickou ulicí, kterou projděte až na Vodičkovu, po ní se dejte doprava a pak doleva Lazarskou na tramvajovou křižovatku, kde odbočte vpravo Spálenou kolem kostela Nejsv. Trojice. Dojděte před tramvajovou zastávku Národní třída, dejte se vlevo Ostrovní a tou jděte přímo k Národnímu divadlu. Za vjezdem do podzemních garáží se dejte doprava po schodech, projědte na ul. Národní a po ní jděte doleva k mostu Legií. Po mostě přejděte Vltavu a přímo Vítěznou přijďte na světelnou křižovatku s ul. Újezd, po níž jděte vlevo na náměstí Kinských, po němž podél tramvajových kolejí dojděte k semaforům, přejděte na pravý chodník a vstupte do Kinského zahrady. Za domem se dejte doprava a stoupejte serpentýnovitou cestou; z rozcestí pokračujte rovně nahoru a potom se držte horní cesty nad jezírko, odkud stoupejte ještě prudčeji (vpravo) ke kostelíku sv. Michala, u něj ostře doleva a stále nahoru, přímo přes hlavní cestu a nakonec na konec stoupání na větší ploše, z níž lze vyjít na ulici, ale vy se dejte směrem zpět (doleva) na cestu vedoucí ještě kousek zahradou; dalším východem už vyjděte vpravo na ul. Šermířskou a dejte se po ní doleva. Přijdete k Velkému strahovskému stadionu, u nějž zamiřte vlevo podél hlavní (Vaníčkovy) - za zatáčkou doprava se můžete podívat nalevo na výhled, jinak hlavní přejděte a pokračujte rovně Atletickou. Stále rovně stoupejte k televizní věži a i dál pokračujte stejným směrem až na louky, jimiž jděte rovně po hlavní cestě k Ladronce, u níž si vyberte cestu mírně vpravo, po které dojděte k zastávce Vypich, kde přejděte hlavní Bělohorskou a dejte se po ní doleva kolem ústí tramvajového obratiště na světelnou křižovatku, na níž přejděte ulici napravo a směřujte jen velmi mírně vpravo k pravému okraji domů před vámi; tam narazíte na chodníček, ale pozor - jděte po něm jen kousek, pak ho opusťte doleva, protože nemáte jít po ulici napravo, ale po té, která jde rovně (tedy nalevo od vás). Nyní jděte stále rovně ulicí Slezanů, po cestě, následně ul. Malobřevnovskou a nakonec zase po menší cestě k autobusovému obratišti Bílá hora, kde se dejte doprava a hned mírně doleva, následně křižovatku opusťte rovně ul. Holubickou vedoucí k bělohorské pláni, po níž jděte přímo stezkou k mohyle na vrcholu Bílé hory. Vrchol opusťte jen mírně doprava - tato cesta vyústí k Ruzyňským schodům, po nichž klesejte a pod nimiž jděte rovně dolů na Chomutovskou, kterou doleva a pak rovně Kralupskou na Staré náměstí, na němž se stočíte doprava, načež jděte přímo kolem věznice ke kapličce a autobusové zastávce směrem na Divokou Šárku; zastávka na druhou stranu je na ulici vpravo, k železniční stanici se dostanete, půjdete-li kousek rovně.