Do Slivence - 10,8km
Trasa: N. Město - Smíchov - Zlíchov - Hlubočepy - M. Chuchle - Chuchelský háj - Slivenec
Start: Štěpánská × Řeznická: Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); Karlovo nám. (700m); Národní tř. (900m); Jiráskovo nám. (900m); Palackého nám. (1,3km)
Popis trasy: Vyjděte Štěpánskou ulicí nahoru, přejděte Žitnou i Ječnou a pokračujte Lipovou na rozlehlou křižovatku, již opusťte vpravo klesající ul. Kateřinskou, jež přejde v Benátskou, svedboší vás na světelnou křižovatku, z níž odejděte nejmenší uličkou (naproti - Trojickou), kterou jděte okolo kostela Nejsv. Trojice na první křižovatku a tam se dejte doleva ulicí Pod Slovany a následně rovně Na Výtoni na ul. Na hrobci, po níž vpravo dojděte k podskalské celnici, přejděte hlavní, nábřežní, ulici a dejte se po ní doleva k železničnímu mostu, jejž podejděte a vystupte na něj z druhé strany. Přeševše Vltavu sejdete na hlavní Strakonickou, po níž jděte doleva na první semafory, kde hlavní opusťte doprava do ul. U Královské louky vedoucí k obratišti Smíchovské nádraží, kde se dejte doleva Nádražní ul. a ubírejte se podél tramvajové trati po ní i ulici Na Zlíchově ke zlíchovskému kostelíku sv. Filipa a Jakuba stojícímu na skále nalevo, k němuž se můžete podívat.
Dál jděte po hlavní až ke tramvajovému obratišti Hlubočepy, kde v úrovni tramvajové zastávky na začátku nové trati opusťte hlavní doleva pod železnici; za podchodem se dejte doprava a podél velké trati nalevo směřujte pod Barrandovský most. Za ním uvidíte kapli P. Marie Bolestné a dále vás silnička Zbraslavská povede pod Barrandovskými skalami do Malé Chuchle, v níž se na rozcestí dejte mírně doprava, abyste pokračovali tou menší ulicí (stále Zbraslavská) pod koncovou část mostu Inteligence a do centra vsi s kostelem Narození P. Marie, k němuž odbočte (doprava) a hned za nímž si vyberte cestu nalevo, po níž vstupuje do lesa i žlutá turistická značka. Po žluté stoupejte lesem, později podle značky odbočte ostře doleva a pokračujte ve stoupání do mini ZOO, v níž se stočíte zase k západu a za níž odbočíte doleva; po chvíli přijdete k okraji lesa, kde žlutou opusťte a jděte mírně vpravo po okraji háje (ten musíte mít nalevo). Podél něj dojděte rovně na konec přímé cesty, kde se dejte doprava ke stodole a u ní doleva; vstoupíte do Slivence, načež jděte sále rovně ulicí Granátovou a následně i pěšinkou na křižovatku ulice Na Křenkově s hlavní Sliveneckou, odkud pokračujte v přímém směru po Slivenecké na autobusovou zastávku Slivenec.
Pokud se u zastávky dáte doleva, přijdete k rybníčku, za nímž stojí kostel Všech svatých.