Na Malvazinky - 10,1km
Trasa: N. Město - Smíchov
Start: Štěpánská × Řeznická - zastávky: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m); > mapa
Popis trasy: Vyrazte Řeznickou ulicí k novoměstské radnici, kterou obejděte po okraji Karlova náměstí, na konci přejděte Spálenou a odbočte po ní doprava. Potom hned doleva Myslíkovou a za tramvajovou zastávkou doprava Křemencovou okolo restaurace U Fleků. Potom vlevo Opatovickou a znovu vlevo Pštrossovou. Na plácku odbočte doprava ke kostelu sv. Vojtěcha a kolem něj zcela vlevo Vojtěšskou zpátky na hlavní Myslíkovu. Zahněte doprava a hned doleva po Masarykově nábřeží na Jiráskovo náměstí a doprava přes Jiráskův most (po jeho levé straně). Na konci doleva a doprava Matoušovou a pak vlevo Zborovskou kolem Národního domu na Smíchově. Dům obejděte dvakrát doprava (nám. 14.října -> Preslova) a u posledního rohu vlevo znovu Matoušovou na její konec u Portheimky, okolo níž jděte vlevo Štefánikovou kolem kostela sv. Václava na Anděl. Na křižovatce se dejte doprava Plzeňskou na světla, kde zahněte doprava do prodloužení Radlické. Na konci přejděte Kartouzskou a stoupejte přímo nahoru na vyhlídku. Z té sejděte druhými schody a pokračujte skoro rovně až do Grafické ústící na Holečkovu. Holečkovou ulicí klesejte doprava na náměstí Kinských, kde vstupte do Kinského zahrady a směřujte k letohrádku Kinských. Až ho uvidíte, jděte přímo k jeho levému okraji, prohlédněte si vyhlídku u zvoničky a jděte za letohrádkem po cestě k vodopádu. Před ním po schodech doleva a za mostkem nad ním prudce doleva a potom mírně doprava ke kostelíku sv. Michala. Před kostelíkem doleva a po začátku schodů, za 1. lampou, doprava a pořád rovně po cestě nad kostelem až ke druhé stavbě, kde v levotočivé zatáčce uhněte mírně doprava po pěšince kolem bývalé restaurace. Za ní doleva a stále rovně až k východu ze zahrady. Tady doleva ulicí Na Hřebenkách a pak znovu doleva (U Nesypky). Na konci kousek doleva Švédskou okolo kaple Nejsv. Trojice ke Hřebence (Švédská 39). Tady jděte vlevo Zapovou, která se na další křižovatce stáčí doleva - zde jděte dolů po schodech (kousek napravo). Schody vás přivedou do Erbenovy - na první křižovatce doprava Holečkovou a na další doleva Mahenovou na Plzeňskou (vlevo). Přijdete kolem starého malostranského hřbitova ke kostelu Nejsvětější Trojice. Za ním projděte doprava ul. U Trojice do Duškovy (vlevo). Na světlech odbočte vpravo Mozartovou k Bertramce, kde jděte cestou nalevo na velkou křižovatku. Zde cestou doleva po pravé straně hřiště po cestě za zimní staion Nikolajka. Kolem něj 2x doprava (U Nikolajky) a kousek za ním ještě jednou doprava cestou kolem Nikolajky a zpět na ulici pokračujte ke schodům, po nichž vystoupejte do ul. Na Václavce. Po ní doprava na křižovatku, kde končí supermarket Albert a doprava ul. U Mrázovky a potom pořád doleva (Na Cihlářce) kolem bloku, kde je občas trochu vidět Cihlářka. Až ho obejdete, jděte na autobusovou zastávku.