Do Dolních Chabrů - 10km
Trasa: N. Město - Holešovice - Kobylisy - Hor. Chabry - Dol. Chabry
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Jiráskovo nám. (900m)
Popis trasy: Vydejte se dolů ulicí Štěpánskou, později nalevo vstupte do pasáže Lucerna, v ní se dejte doprava a dojděte tak na Václavské náměstí, po němž jděte vlevo a stále rovně až na jeho dolní konec, kde se dejte doprava ulicí Na příkopě dovedboší vás až na náměstí Republiky, kde zamiřte vlevo kolem Prašné brány a Obecního domu ke tramvajovým kolejím, jež přejděte a pokračujte po pravém chodníku přímo ul. Revoluční až na Štefánikův most, jejž přejděte a za nímž se dejte doprava buď po schodech na stoupající chodník, nebo horní cestou, z jejíhož konce přejdete silnici zpod mostu, a po nábř. Kpt. Jaroše dojděte ke světelnému přechodu na konci tramvajové zastávky v opačném směru, který přejděte a opusťte nábřeží podél tramvajových kolejí ul. Dukelských hrdinů, z níž na Strossmayerově nám. (s tramvajovou křižovatkou) odbočte vpravo po náměstí ke kostelu sv. Antonína, před nímž se dejte vlevo Janovského, následující ulici přejděte a další (Heřmanovou) se dejte doprava, také ji přejděte a blízké Řezáčovo nám. přejděte úhlopříčně (šikmo vlevo) na začátek ul. U smaltovny, jíž se vydejte doleva. Přejděte Šternberkovu a přijďte na hlavní Veletržní, po níž vpravo dojděte k semaforům a na nich se dejte vlevo (po levém chodníku) Bubenskou na křižovatku před železničním přejezdem, k němuž vyjděte, přejděte ho a za ním po odbočení velké ulice (se zákazem vstupu) doprava přejděte i Bubenskou a jděte mírně vpravo uličkou Na šachtě, jež vás přivede k železničnímu podjezdu, pod nějž sejdete po schodech a za nímž ulicí Partyzánskou dojdete na tramvajovou křižovatku, z níž se dejte vpravo ul. Na zátorách ke stanici metra Nádraží Holešovice, u níž přejděte a za vstupem do metra se dejte doleva kolem nástupních autobusových zastávek k podchodu začínajícímu u poslední z nich, jímž projděte na okraj druhého vestibulu stanice, kde jděte doprava na severní autobusové stanoviště. Po jeho pravém okraji přijďte ke schodům, po nich vyjděte na světelnou křižovatku, přejděte ulici nalevo (Bondyho) a dejte se mírně vlevo klesajícím chodníkem; dole znovu přejděte Bondyho (nalevo) a pokračujte přímo podél rušné silnice na most Barikádníků, po kterém přejděte Vltavu a následně sejděte až do podchodu pod silnicí, již podeševše, jděte rovně vzdalujíce se od ní; následně se stočte mírně doleva, abyste se více vzdálili i od magistrály, a dojděte tak na rozcestí, kde začíná ul. Nad Rokoskou (směřující lehoučce doprava). Touto ulicí se nechte dovést až k šikmo vlevo stoupajícím širokým schodům Pod Vlachovkou, po nichž vystoupejte až nahoru, nad nimi jděte ještě kousek rovně na hlavní Zenklovu, po níž se dejte vlevo na světla, kde přejděte doprava a podél tramvajové tratě jděte ulicí Klapkovou ke stanici metra Kobylisy, kde podejděte ulici Pod sídlištěm (to je ta nalevo nahoře), za podchodem zamiřte vpravo a pak jděte doleva podél kolejí stále Klapkovou, a to až k vozovně Kobylisy, kde (nejpozději) u občasných zastávek Klapkovu přejděte na pravý chodník, jděte mírně vpravo podél hlavní Ústecké, přejděte Žernoseckou (napravo) a pokračujte přímo podél Ústecké na okraj Horních Chabrů, kde zamiřte pěšinkou mírně doprava, abyste šli rovně ulicí Ledčickou, rovnoběžnou s Ústeckou. Další ulicí vedoucí doleva se vraťte na hlavní, přejděte ji a pokračujte rovně vpravo se stáčející ul. Kobyliskou, jež vás přivede na křižovatku s ulicí Spořickou u zastávky Osecká (ta je napravo a nalevo); na této křižovatce se dejte vlevo a hned potom doprava Krbickou klesající k rybníčku, kde se mění v ul. U rybníčka ústící na uličku Na dolíku, jež vás - vlevo - dovede na Bílenecké náměstí, u nějž stojí hřbitovní kostel Stětí sv. Jana Křtitele. Kostel také doporučuji obejít, abyste jej viděli ze všech stran a také se podívali na výhled.