Na Výhledy - 10,8km
Trasa: N. Město - St. Město - M. Strana - Hradčany - Bubeneč - Hor. Šárka - Dol. Šárka - Lysolaje - Budovec - N. Suchdol - St. Suchdol - Výhledy
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Jiráskovo nám. (900m)
Popis trasy: Vyjděte dolů Štěpánskou ulicí a na první křižovatce se dejte vlevo do ul. V jámě, z níž pod kopcem vstupte vpravo do pasáže, na prvním rozcestí v ní se dejte doleva, vyševše na Vodičkovu tuto přejděte a přímo vstupte do ulice Palackého. Na jejím konci jděte doprava Jungmannovou, následně doleva Charvátovou a podél zástavby na pravé straně se stočte doprava k průchodu na Národní, jímž tato ulice končí. Národní přejědte, vstupte do domu Platýz, projděte jím na okraj Uhelného trhu a tam se dejte mírně doleva ulicí Skořepka vedoucí na velkou křížovatku, kde pokračujte mírně doprava Husovou, jež vás dovede až na Mariánské náměstí, jež přejděte po levém okraji, z dalšího rohu se dejte vlevo a vpravo a Valentinskou přijděte na Kaprovu, jíž vlevo dojděte na světelnou křižovatku na okraji nám. J. Palacha, kde přejděte na protější roh a zamiřte na Mánesův most, jějž přejděte a za ním se dejte mírně doprava cestou kolem pomníku ke tramvajové zastávce Malostranská, od níž pokračujte vpravo ulicí Klárov přes dlouhý přechod až k zatáčce hlavní ulice doleva, z níž jděte rovně stoupající uličkou Pod Bruskou zakončenou schody ústícími do horní části ulice Chtkovy. Nyní se držte přímého směru - vstoupíte do ulice Badeniho a přeševše velkou ulici Milady Horákové vejdete do Pelléovy, jíž jděte po levém chodníku přes Muchovu, Jaselskou, Z. Wintra a kolem Lannovy vily (napravo) na křižovatku s Českomalínskou, jíž se dejte doleva; přejděte Bubenečskou, okraj Puškinova náměstí (mírně doprava), Rooseveltovu a dorazte na křižovatku s ul. Heineho, kde se Českomalínská zase stáčí doprava a vy ji opusťte doleva parkovou cestou stáčející se vpravo a klesající do údolíčka, v němž pokračujte ve směru klesání (tedy doprava), abyste vstoupili do ulice Chitussiho a dorazili na křižovatku u bubenečské nemocnice, odkud pokračujte rovně ul. Ve struhách, jež vás dovede až k novému tramvajovému obratišti Podbaba, kde nalevo přejděte ulici s tramvajovou tratí a jděte mírně doprava ul. Pod Paťankou nad obratištěm, za nímž se dejte vlevo podél okraje nové zástavby stoupající ulicí Paťanka. Tato ulice se zúží a zprudší, aby vás dovedla ke křižovatce u zastávky U Matěje - z konce uličky vyjděte po schodech na tuto křižovatku, přejděte všechny části ulice napravo (Matějské) a jděte doprava chodníkem nejprve podél ní, ale hned vlevo do uličky ukončené zde slepě (Starého), jíž dorazíte na rozcestí s malou kapličkou, kde odbočte doleva (U Matěje) a dojděte ke hřbitovnímu kostelíku sv. Matěje.
K němu se můžete podívat; jinak těsně před ním jděte doprava po cestě k plechové bráně a pak po ochozu kolem sídliště, u cesty z ulice Krohovy vlevo k místu, kde ochoz opuští červená značka a nejlépe těstě před ním nikoliv doprava, nýbrž skoro rovně klesající stezkou s červeně značenou trasou do údolí. Dole přejdete ulici a i po stávající modré budete stoupat na okraj pole, kde se červená a modrá rozdělují - vy jděte po modré rovně k Lysolajím, tam doleva a hned (podél Fuchsova statku) bez značení doprava. Níže se spolu s uličkou stočte vlevo, následně vpravo, pak jděte doleva a doprava ke kapličce a od ní (nalevo) pokračujte v klesání - ulicí Starodvorskou; touto přímo dojděte na hlavní ul. Lysolajské údolí, na ní se dejte doprava a hned mírně doleva stoupající Hlubokou; až se silnička srovná, jděte na rozcestí doleva ul. Sídlištní, jež vás přímo přivede na křižovatku s Kamýckou - hlavní příjezdovou silnicí na Suchdol. Tam jděte rovně do Suchdolské a spolu s touto ulicí (podle hlavní) se dvakrát stočte mírně doleva, nakonec obejědte autobusové obratiště Suchdol a školy a podle hlavní vstupte do klesající ulice Pod rybníčkem, jež seševši do údolí zase stoupá jsouc dosti úzká; vyjde pod starosuchdolskou kapličku a následně na ulici Dvorskou, jež vás mezi poli přivede na okraj čtvrti Výhledy, kde skončí již na známé ulici Kamýcké, po níž jděte vlevo na autobusové obratiště.