Do Holyně - 9km
Trasa: N. Město - Smíchov - Zlíchov - Hlubočepy - Barrandov - Holyně
Start: Štěpánská × Řeznická: Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); Karlovo nám. (700m); Národní tř. (900m); Jiráskovo nám. (900m); Palackého nám. (1,3km);
Popis trasy: Vydejte se vzhůru Štěpánskou ulicí, přejděte přímo Žitnou i Ječnou do ulice Lipové a tou dojděte na velkou křižovatku, kde se dejte mírně doprava klesající ulicí Kateřinskou a dále Benátskou na světelnou křižovatku, odkud vyjděte nejmenší - jednosměrnou - ulicí - Trojickou kolem kostela Nejsv. Trojice na další křižovatku a zde doleva ulicí Pod Slovany a přímo ul. Na Výtoni na ulici Na hrobci, kde se dejte doprava k Rašínovu nábřeží, před ním doleva a kolem celnice k tramvajové zastávce, přes nábřežní komunikaci a doleva k železničnímu mostu, na nějž nejlépe z opačné strany vystupte, přejděte Vltavu, za ní sejděte na Hořejší nábřeží, kde jděte doleva na ulici Strakonickou a po ní ke světelné křižovatce s ulicí U Královské louky, kterou (vpravo) projděte k nádraží Pha-Smíchov a u něj se dejte doleva Nádraží ulicí. Dále se nechte vést tramvajovou tratí okolo zastávek ČSAD Smíchov a Lihovar na nadjezd do ulice Na Zlíchově, za nímž můžete vystoupit ke kostelíku sv. Filipa a Jakuba na skále před vámi.
Pak pokračujte ulicí Na Zlíchově okolo tramvajových zastávek Zlíchov a Hlubočepy do Hlubočepské, od níž tramvajová trať stoupá estakádou a Hlubočepská ulice vás povede údolím k autobusové zastávce Na srpečku u železničního podjezdu, jímž projděte chodníkem od zastávky opustivše Hlubočepskou a za nímž se dejte doprava do uličky Holyňské, jíž dojdete ke dvěma křížícím se železničním mostům napravo od vás, jež podejděte a za tím spodním se dejte doleva po pěšině stoupající ke dřevěnému můstku nad tratí, který přejděte a stezkou stoupejte až k mostu nad horní tratí, jenž také přejděte a hlavními ulicemi Kosořskou, Sliveneckou a Pražského jděte stále téměř přímým směrem až ke kruhovému objezdu na křížení s ulicí Lamačovou, před nímž se dejte doprava k nadchodu u tramvajové zastávky Chaplinovo náměstí z okraje stejnojmenného náměstí na nám. Tilleho. Středovým prostorem sídliště pak jděte přes nadchod ulice Štěpařské až k průchodu na Trnkovo náměstí, za nímž na náměstí zamiřte směrem šikmo doprava-vpřed na Werichovu ulici u obratiště Sídliště Barrandov a dále přímo Werichovou (po chvilce jde vpravo a vlevo) okrajem sídliště a dále zklidněnou komunikací do Holyně, kde přímo dostanete se na náves s kapličkou a autobusovou zastávkou.