Do Čimic - 9,9km
Trasa: N. Město - Holešovice - Kobylisy - Bohnice - Čimice
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Karlovo nám. (700m); I. P. Pavlova (700m); Jiráskovo nám. (900m)
Popis trasy: Vydejte se dolů Štěpánskou ulicí, ještě před Václavským náměstím odbočte vlevo do pasáže Lucerna, v ní se dejte doprava a vyjděte na náměstí, kde jděte vlevo k podchodu při vestibulu metra Václavské náměstí, projděte jím do protějšího rohu a vystupte na ulici Jindřišskou, již po chvíli opusťte vlevo do malé pasáže ústící na konec ulice V cípu, jež vás přivede na Panskou a tou vlevo dostanete se na ulici Na příkopě, kde se dejte vpravo, na náměstí Republiky pak doleva a přes něj přímo do ulice Revoluční, jíž přímo po pravém chodníku dojděte ke Štefánikovu mostu, který přejděte, za ním sejděte na komunikaci podjezdu pod mostem a vyjděte vpravo na nábřeží Kapitána Jaroše, jež u tramvajové zastávky na světelném přechodu přejděte a podle opačného chodníku zamiřte z nábřeží do ulice Dukelských hrdinů. Po té stále rovně přejděte Strossmayerovo náměstí, ulici Veletržní a podejděte železniční trať, po čemž se spolu se silnicí stočte doprava a ulicí U výstaviště přijděte k dalšímu podjezdu, ten podejděte do ulice Partyzánské, přímo obejděte tramvajovou křižovatku s ul. Na zátorách a ze světelné křižovatky s Vrbenského se vydejte šikmo doprava chodníkem k železniční stanici Praha-Holešovice, jejímž vestibulem projděte na autobusové stanoviště, to přejděte po jeho pravém okraji, vyjděte po schodech ke křižovatce Vrbenského × Bondyho, zde přejděte ulici Bondyho (nalevo) a mírně vlevo ubírejte se pěšinou ke křižovatce Bondyho s Argentinskou, kde se dejte doleva prodloužením autostrády Agentinské k mostu Barikádníků, jenž přejděte, za ním sejděte až do podchodu pod ulicí Povltavskou a za tou pak zamiřte přímo od Vltavy přes ulici Pátkovu; s uličkou Zahradnickou se potom stočte mírně doleva a následně se dejte opět mírně doleva prudce stoupajcí ulicí Květinářskou na její konec, z něhož dále stoupejte pěšinkou na ulici Na Jabloňce, kde jděte vpravo a stále rovně jděte po chvíli jen užší cestou k ulici Trojské, kterou co nejdříve i s tramvajovou tratí přejděte, neboť zpoza její opačné strany jde po chvilce cesty vlevo doprava stezka stoupající k ulici Pod Písečnou, kde se dejte doleva, následně se stočte vpravo a výše - na ulici Na Šutce se dejte doleva. Přímo tknouce ulici Písečnou jděte do ulice K sadu, z níž za domem č.3 napravo a před novými domy nalevo odbočte doleva a následně se srovnejte doprava (ul. K Velké skále). Tou se ubírejte stále rovně na rozcestí, odkud pokračujte přímo stezkou pro pěší k viditelné zástavbě na Velké skále, kde projděte okrouhlou dvojbudovou a přímo ulicí Velká skála směřujte ke světelné křižovatce s ulicí Čimickou, kde jděte rovně Čimickou ulicí. Touto ulicí se nechte vést přímo až do Čimic - okolo zastávek Podhajská pole, Řepínská a Libeňská. V dohledu následující zastávky - Čimice - se dejte mírně vlevo směrem k obchodnímu středisku, u něhož (nalevo od této cesty) uvidíte kapličku sv. Jana Nepomuckého. Od kapličky dojděte ke zmíněné autobusové zastávce napravo od vás.