Do Velké Chuchle - 10,2km
Trasa: N. Město - Smíchov - Zlíchov - Hlubočepy - M. Chuchle - Chuchelský háj - Vel. Chuchle
Start: Štěpánská × Řeznická: Vodičkova (400m); Myslíkova (500m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); Karlovo nám. (700m); Národní tř. (900m); Jiráskovo nám. (900m); Palackého nám. (1,3km);
Popis trasy: Vyrazte vzhůru Štěpánskou ulicí a stále rovně Štěpánskou i Lipovou přejděte dvě světelné křižovatky, až na neřízené veliké křižovatce, kde Lipová končí, odbočte doprava do klesající ulice Kateřinské, jež se následně na malém rozcestí změní v Benátskou klesajíc dále na světelnou křižovatku s Vyšehradskou. Zde přejděte a pokračujte naproti jedinou jednosměrnou ulicí z křižovatky - Trojickou - vedoucí okolo kostela Nejsvětější Trojice na křižovatku s ulicí Pod Slovany (to je hned ta další), kde se dejte doleva a přímo touto ulicí a ul. Na Výtoni dorazte na ulici Na hrobci, kde se dejte vpravo na nábřeží a zde vlevo kolem celnice a na druhý chodník, z něhož vycházejí schody na železniční most ke Smíchovu. Ten přejděte po levé straně a na druhém břehu se dejte doleva ke Strakonické ulici, již na světelné křižovatce přejděte a opusťte ulicí U Královské louky vedoucí k železniční stanici Smíchov se stanicí metra. Zde se vydejte doleva po ulici Nádražní a stále podél tramvajových kolejí přejděte železniční nadjezd do ulice Na Zlíchově, již z levého chodníku můžete opustit ke kostelíku sv. Filipa a Jakuba.
Od kostela sejděte zpět na ulici Na Zlíchově a pokračujte k tramvajovému obratišti Hlubočepy, kde už se nacházíte na ulici Hlubočepské. Tuto v místě, kde je to umožněno průchodem pod tratí k Prokopskému údolí, opusťte doleva a dejte se vpravo po Zbraslavské ulici podle železniční trati na Černošice pod nájezd na Barrandovský most z ulice K Barrandovu; Zbraslavská vás dále povede okolo kapličky P. Marie Bolestné k Malé Chuchli, kde na prvním rozcestí, ještě před železničním mostem, jděte mírně doprava spolu se Zbraslavskou vedoucí až do blízkosti kostela Narození P. Marie, za nímž vstupte do lesa pěšinou nalevo, ale stoupejte jí jenom k nedaleké odbočce prudce doleva okolo tabulky PR Chuchelský háj. Touto pěšinkou vyjděte po serpentýnách až nahoru, přestože během stoupání kousek půjdete po větší průběžné cestě; nahoru půjdete přes tři zatáčky na každou stranu, teprve potom se stezka srovná a pod plotem přichází na větší cestu, po níž se dostanete na rozcestí a z něj doleva ke kostelu sv. Jana Nepomuckého. Nalevo, přímo zpod něj, vychází klesající cesta k Velké Chuchli. Ta ústí do ulice Nad drahou, ale vy ihned odbočte vpravo vzhůru do ulice Pod akáty, za chvíli začínající klesat. Za číslem or. 40 tuto opusťte doleva a ještě před ulicí Starochuchelskou se dejte doprava podél ní k nové zastávce Škola Velká Chuchle, kde přejděte na tuto ulici a na semaforech na její druhou stranu; to už jste skoro na náměstí Omladiny, kde je centrální velkochuchelská autobusová zastávka.