Na Nové Butovice - 10,2km
Trasa: N. Město - Smíchov - Radlice - Jinonice - Butovice - Jinonice
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m)
Popis trasy: Vyrazte ulicí Řeznickou k radnici, kde se dejte po Karlově náměstí doleva na světelnou křižovatku, kde přejděte na protější roh a o malý kousek níž zajděte doleva do parku, kterým jděte k fontáně a zde cestou naproti kousek nalevo a zkratkou jděte k podchodu metra. V něm doprava až ke vstupu do ,,díry", před nímž odbočte vlevo výstupem k autobusové zastávce. Pokračujte po okraji náměstí k tramvajové křižovatce, kde odbočte doprava do ulice Na Moráni vedoucí na Palackého náměstí. Odtud přejděte Palackéo most do Lidické a po přejití křižovatky s ul. Zborovskou a Svornosti (světla) se dejte doleva do Staropramenné, po které dojděte až na frekventovanou Vltavskou, po níž pokračujte doprava a na světlech jděte takřka rovně do ulice Ostrovského. Pak stále rovně jděte k zastávce Ženské domovy, za ní přejděte ulici Na Skalce a odbočte doleva ulicí U Santošky, kterou stoupejte k evangelickému a husitskému kostelu a na rohu vstupte do parku Santoška. Hned odbočte doprava po schodech a stoupejte pod Santoškou až do ulice U Malvaziky, kterou jděte přímo přes ulice Nad Santoškou, U Klavírky a Nad Václavkou, kde ulice přejde trochu doleva a končí na ulici U smíchovského hřbitova, po které jděte vlevo a u konce vstupte doprava na hřbitov. Tady se podívejte ke kostelu sv. Filipa a Jakuba a u něj odbočte doleva a vraťte se rovnoběžnou cestou k bráně.
Dále jděte po pravé straně placu a před doprava odbočující ulicí se dejte vpravo po pěšince kolem hřbitovní zdi. Zeď se stočí doprava a u další zatáčky doprava narazíte na rozcestí. Tady jděte mírně vlevo klesající cestou, která u rozpadlé stodoly vyústí na asfaltovou ulici, jež vás dovede ke kapli sv. Jana Nepomuckého. Zde odbočte doprava ulicí U kostela, po níž se dostanete na hlavní Radlickou. Po této jděte až k mostu nad silnicí, pod nímž se dejte doprava cestou do ulice Na Vysoké II. Připojí se k vám několik cest zleva a pak se dostanete na křižovatku s ulicí Na Vysoké I, kde se dejte doleva a na dalším rozcestí šikmo doleva k usedlosti Vysoká.
Od Vysoké se vraťte na křižovatku a dejte se rovně. Jděte až k Peroutkově ulici, kde jděte doleva pod náspem, pak Peroutkovu přejděte a po chodníku se doberte až k zastávce U Waltrovky, kde za obratištěm přejděte na levou stranu a na křžovatce se dejte doleva. Ulice Klikatá vás dovede do podjezdu, za kterým ji opusťte přímo ulicí U Waltrovky a na další křižovatce jděte doleva ulicí Na Hutmance ke starému železničnímu přejezdu, kde se dejte doprava ulicí Do polí a z jejího konce vystoupejte po chodníčku na ulici Radlickou, kterou hned na světlech přejděte a jděte po její levé straně směrem ke stanici metra Jinonice. Po chvíli odbočte spolu se žlutou značkou doleva ulicí Mezi lány do Butovic. Hned odbočíte vlevo po cestě na ulici Mezi rolemi. Značka vás povede zprvu přímo a pak odbočí doprava Vavřineckou ulicí ke kostelu sv. Vavřince, po jehož prohlídce pokračujte vlevo ulicí U opatrovny. Na konci Butovic doprava spolu se žlutou podél hřbitovní zdi a na kraji lesa přímo neznačenou zkratkou. Dostanete se na louku, kde se znovu setkáte se žlutou, ale moc si ji neužijete. Tady se dejte doleva a na velkém rozcestí doprava cestou klesající zpět do Butovic. Přijdete na ulici Pod Vavřincem, kde se sice setkáte se zelenou, ale tu takřka překřížíte doleva a hned doprava po ulici Novoveské opět na Radlickou. Po této doprava a hned doleva Butovickou, která vás stále rovně povede až k jinonickému zámku, kde se dejte doleva (po hlavní) Řeporyjskou, přejděte doprava odbočující Tichnovu a další cestou jděte doprava ke stanici metra Nové Butovice.