Na Malvazinky II - 9,5km
Trasa: N. Město - Smíchov - Strahov - Břevnov - Smíchov - Košíře - Smíchov
Start: Štěpánská × Řeznická: Štěpánská (400m); Václavské nám. (600m); Museum (600m); I. P. Pavlova (700m); Národní tř. (900m)
Popis trasy: Vyrazte Řeznickou ulicí, kterou dojděte k novoměstské radnici, kde se dejte doprava Vodičkovou a na křižovatce s Lazarskou (tramvaje) odbočte doleva a na konci doprava Spálenou okolo kostela Nejsv. Trojice ke stanici Národní třída. Před tramvajovou zastávkou jděte doleva Ostrovní ulicí až ke vjezdu na parkoviště, za nímž se dejte doprava. Projděte okolo Národního divadla na Národní, kde odbočte doleva a jděte přímo na most Legií. Za mostem odbočte doleva po Janáčkově nábřeží a na první křižovatce doprava Petřínskou ulicí na náměstí Kinských, kde jděte šikmo doleva podél kolejí, na semaforech přejděte a vstupte do Kinského zahrady. Za domem se dejte doprava a jděte stále přímo po stoupající cestě a pak skoro po rovince před most nad vodopádem, kde odbočte doprava a hned mírně doprava cestou stoupající ke kostelíku sv. Michala, kde jděte úplně doleva a pak stoupejte po schodech, přejděte cestu rovně a pak jděte mírně doleva a vystoupejte až na Šermířskou a tam se dejte vlevo. U Velkého strahovského stadionu odbočte doleva po Vaníčkově. U zastávky se můžete podívat doleva na vyhlídku a pak jděte do prodloužení Vaníčkovy - Atletické. Obejděte stadiony a vyjděte až k radiokomunikační věži napravo. Obejděte věž (Tomanova ul.). Za budovami jděte doleva po pěšince, za kterou sejděte po další pěšince na ulici Spiritka. Po této klesejte okolo usedlosti Spiritka na křižovatku s Podbělohorskou, kde se dejte doleva a doprava na asfaltovou cestu. Přijdete na cestu doleva vedoucí mezi hřišti, kam odbočte a jděte k zelené závoře, před níž se dejte doleva. V lesíku můžete odbočit doprava k usedlosti Skalka, každopádně však vyjdete na ulici U Klikovky. Touto jděte okolo usedlosti Klikovka na velkou křižovatku, kde přímo vstupte na cestu parkem Klamovka. Jděte rovně až za dům nalevo, kde u plůtku kolem laviček jděte vlevo mimo něj na další cestu, na jejímž konci odbočte doprava. Sklesejte ke kapličce Nanebevzetí P. Marie, kde se dejte doleva k ní a pak po ullici Podbělohorské okolo Klamovky (č.o.3). Pak Podbělohorskou přejděte a dejte se úplně doprava stoupající ulicí Mošnovou. Až přijdete k proluce mezi domy jděte ke značce zákazu zastavení, kde sejděte ke vchodu do paneláku, kde se dejte úplně doprava po pěšince vedoucí k dalšímu domu, kde se dejte znovu doprava a na konec dojděte až na Plzeňskou ulici a po té se dejte doprava. Přejděte na křižovatce na druhý roh a pokračujte na další světelnou křižovatku, kde se dejte doleva ulicí Jinonickou. Touto ulicí jděte okolo usedlosti Turbová a mnoha dalších vil k Měchurce (č.o.31), kde opusťte silnici po pěšince. Cesta vystoupá až na zadní stranu garáží, kde se dejte doleva. Dojdete k usedlosti Šalamounka, kde se dejte doprava ulicí K Měchurce, na jejímž konci odbočte doprava po ulici U Šalamounky, kterou jděte opět až na konec.