Z Podolanky - 14,8km
Trasa: Podolanka - Vinoř - Vinořský park - Bažantnice v Satalicích - Satalice - Hutě - Hloubětín - Vysočany - Prosek
Start: Podolanka: 375
Popis trasy: Od zastávky Podolanka vyjděte zpět a první ulicí (nikoliv však tou přímo u zastávky, ale až 1. máje) odbočte doleva a projděte na druhý konec, odkud vychází pěšina jdoucí doprava a doleva k Vinořskému potoku stoupaboš k silnici nad ním. Zde se dejte doprava, podle červené turistické značky; s tou pak u dalšího můstku přes Vinořský potok (ten druhý) odbočte doleva a jděte stále podél potoka až k vinořským rybníkům a do Vinoře, kde jde červená vpravo do ulice Telčické, ale z té také přichází značka žlutá, po níž pokračujte přímo ulicí V podskalí. Na konci ulice V podskalí přejdete hlavní Živanickou a vstoupíte do Vinořského parku, kterým vás žlutá po hlavní pěšině bezpečně provede - ze začátku si také všimněte archeologického naleziště nalevo. Na konci parku vstoupíte do aleje a projdete jí do satalické obory, jejímž středem se podle žluté značky dostanete na ulici K Radonicům, po níž jděte doprava ke kostelíku sv. Anny a zastávce Satalická obora, kde také končí žlutá; odtud pokračujte přímo ulicí K Radonicům. Ulice vás přivede na okružní křižovatku, z níž se vydejte ,,čtvrtou dírou" - doleva ulicí K nádraží. U satalické železniční stanice se spolu se silnicí stočte doprava (ul. Před tratí) a dojděte na křižovatku u železničního přejezdu, kde se dejte doleva přes něj - ulicí Budovatelskou. Na samém okraji Satalic, před budoucí dálnicí, se dejte vpravo a přímo dospějte na větší rozcestí, kde jděte doleva do ulice Za Černým mostem. Potom, co začne napravo zástavba, odbočuje podél ní ulička Nad Hutěmi, kterou jděte přes zatáčky vlevo a vpravo, až u další zatáčky vpravo cestu opusťte a použijte zkratku (klesající pěšinu) na její pokračování, po němž doklesejte až k železničnímu podjezdu, kterým projděte do ulice Zálužské, s níž přejděte hlavní Kolbenovu a dojděte na Zelenečskou, kterou přejděte a jděte skoro rovně cestou přes sídliště na ulici Mochovskou (před vámi stanice metra Hloubětín), jíž se dejte vpravo a na čtyřcesté křižovatce vlevo ulicí Pod turnovskou tratí k hlavní Poděbradské, po níž se vydejte doprava. Jděte přímo přes křižovatku s Kbelskou, tramvajovou křižovatku Starý Hloubětín a pod mostem železniční vlečky, za nímž odbočte doprava na cestu podél řeky Rokytky. Pěšina jde po pravém břehu dlouhým podjezdem, kolem můstku a nakonec k místu, kde se od hlavní cesty odpojuje pěšina jdoucí blíže u řeky; na tu sejděte, neboť horní cesta následně odbočuje doprava a to vy nechcete. Podél Rokytky nakonec dojdete k ulici Freyově; přejděte ji a jděte přímo ulicí Na břehu (zprvu můžete jít i pěšinou nad řekou). Doprava odbočí ulice Bassova a Mlékárenská a třetí ulicí, Staromlýnskou, se vydejte i vy a z jejího konce vyjděte nalevo do vestibulu stanice metra Vysočaská, za nímž vyjdete na ulici Sokolovské, u zastávky Nádraží Vysočany, kde Sokolovskou přejděte a vstupte do Paříkovy, jež vás dovede k vysočanskému nádraží, kde vejděte do podchodu pod stanicí a vyjděte až na druhém konci, kde přejděte ulici U vinných sklepů a pod Vysočaskou estakádou se dejte mírně doleva a asfaltovou pěšinou vyjděte vzhůru k dalšímu podchodu Vysočanské, za nímž pokračujte přímo schodech, abyste ulicí Na Jetelce došli k hlavní Prosecké, kterou po přechodu přejděte a vyjděte po návsi (Na Proseku) k ulici Na vyhlídce, již přejděte a dojděte na výchozí bod.
Cíl: Na Proseku × U proseckého kostela: Prosecká (200m); Prosek (300m)