Z Přezletic po druhé - 22,5km
Trasa: Přezletice - Kocanda - Veleň - Hovorčovice - Pakoměřice - Sedlec - Zdiby - Dol. Chabry - Hor. Chabry - Kobylisy - Střížkov - Prosek
Start: Přezletice: 302
Popis trasy: V Přezleticích jděte od výstupní zastávky přímo ulicí Liliovou, přejděte okraj Horní návsi a Jiřinkovou ulicí se dostaňte na hlavní Veleňskou, jež vás přivede na žlutou značku, která však končí na rozcestí s červenou ještě před Velení. Sem dojděte a pokračujte přímo po silnici do Veleně. Ulicí K cihelně se dostanete na můstek, který přejděte a volně z něho seševše odbočte mírně doleva do uličky (V uličce) na Hlavní ulici, kterou doleva jděte k zastávce Veleň, za níž, před zvoničkou, odbočte doprava do ulice U kovárny, kterou dojdete ke kraji obce, ale ještě před skončením nových domů narazíte na odbočku doleva, kterou se vydejte. Stále rovně dojdete do Hovorčovic a ulicemi Veleňskou a Nádražní dojdete ke kostelu Narození sv. Jana Křtitele, odkud mírně doleva přijdete ulicí Revoluční na Hlavní, kterou přejděte do Bořanovické a tou stále rovně vyjděte na cestu na Bořanovice, kde přejdete hlavní silnici a přímo se dostanete k pakoměřickému zámku. Těsně před ním jděte po asfaltové cestě doprava a hned spolu s ní doleva na křižovatku se silnicí č.9, kterou přejděte a dojděte do Sedlce, kde jděte po hlavní k zastávce Sedlec (nahoře), odkud pokračujte rovně k dálnici a dále na křižovatku se silnicí 608, kde odbočte vlevo a za dvorem Zdibsko vpravo a hned doleva cestou pod dráty. Před Zdiby narazíte na rozdvojení, kde se dejte klesající cestou do Zdibů, kde ovšem pouze přímo přejděte hlavní ulici a po modré značce vyjděte z obce. Cesta vás dovede do pražské ulice Na Šubě v Dolních Chabrech. Značka vás povede po hlavní do ulice Tušimické a končí u zastávky Měděnecká. Tady přejděte potok a jděte šikmo doprava zkratkou na ulici Oseckou, s níž se stočte vlevo a stále rovně přejděte Spořickou do Kobyliské, která vás nakonec dovede na silnici Ústeckou, kterou přejděte a po její druhé straně dojděte na její konec u kobyliské vozovny. Tady přejděte vlevo odbočující Žernoseckou a pak jděte mírně doleva Klapkovou (tramvaje). Po levém chodníku přejděte ulice U pískovny a Větrušickou a přijděte na křižovatku se šikmou Veltěžskou. Tou se dejte mírně vlevo a sále rovně na křižovatku s Čumpelíkovou, kde předěte skoro rovně do Vodochodské. Na kraji plotu napravo jděte doprava podél něj a na konci druhého ohizdného přízemního sídlištního baráku se dejte malý kousek doleva a hned doprava cestou stočiboší se doleva. Stále rovně pak dojdete na konec cesty rozvětvením se před trojúhelníkovou křižovatkou s pěší ulicí Burešovou, kde jděte doprava a přímo ke stanici metra Ládví, kde podejděte Střelničnou a na druhé straně podchodu vyjděte doleva. Pak se vydejte cestou šikmo vpravo a přímo kolem odstavného parkoviště na Davídkovu ulici, kterou přejděte a jděte napravo začínající ulicí Na malém klínu. Za č.26 (napravo paneláky) přijdete na křižovatku s ulicí Štěpničnou, kterou přejděte a jděte mírně doprava cestou na Bedřichovskou ulici, která končí před školou. Zde odbočte doleva a pod schody doprava, abyste sešli k podchodu pod Libereckou silnicí. Podchod ústí na ulici Ve Štěpnici, která ústí na ulici U kapliček (přímo) a ta na Střížkovskou, kde se dejte doleva a hned šikmo doprava cestou stoupající na Litoměřickou, kterou jděte doprava a pak stále rovně až ke kostelu sv. Václava (napravo).
Cíl: Na Proseku × U proseckého kostela: Prosecká (200m); Prosek (300m); St. Prosek (500m)