Baba - 16,4km
Trasa: Sedlec - Podbaba - Baba - Dejvice - Bubeneč - Hradčany - St. Město - N. Město - Karlín - Libeň - Vysočany - Prosek
Start: Pha-Sedlec - M41 z Libně ()
Popis trasy: Ze železniční zastávky Praha-Sedlec se vydejte po levé straně směrem k centru, ze zatáčky ulice U státní dráhy vyjděte pěšinkou prudce stoupající na ulici Kamýckou, po níž jděte vlevo k zastávce Roztocká na Suchdol, u níž sejděte na níže vedoucí Roztockou a přímo po levém chodníku Roztockou směřujte k podjezdu pod tratí napravo, k němuž pak přejděte, projděte jím a ulicí V Podbabě jděte až na křižovatku na Břetislavce, kde se dejte doleva uličkou V Šáreckém údolí, z níž po jisté chvíli vede vlevo můstek, za nímž se stočte vlevo kolem brány a za ní odbočte doprava stoupaboše po pěšině až na louku, po jejímž pravém okraji vyjděte do lesa, na jehož okraji se dejte doleva, abyste přišli na další louku - se zříceninou na Babě. Zde projděte kolem zříceniny na cestu podél zástavby stávající se dále ulicí Nad Paťankou, jíž a jejímž prodloužením se dostanete na celkem velkou křižovatku, kde přejděte ulici nalevo (Na Šťáhlavce) a z ní vyjděte jen kousek nalevo šikmou ulicí Na Fišerce, jež vás stále rovně přivede zkratkou zpět na ulici Na Šťáhlavce, již opět přejděte a přímo ulicí Na Julisce jděte k odbočce vpravo (nikoliv šikmo zpět) do Šlejnické přivedboší vás na Zemědělskou, jíž doprava se dostanete na rozšířenou část ulice Zelené, již přejděte a dejte se po ní doleva. Stále rovně i přes hlavní ulici Jugoslávských partyzánů dojděte až na konec Zelené na Terronské, po níž se dejte vpravo, pak šikmo vlevo-vpřed parkovou cestou a z konce této cesty vyjděte rovnoběžně s Terronskou ulicí Charlese de Gaulla, jíž jděte stále rovně, později dvakrát mírňounce vlevo, ale to už ulicí Zikmunda Wintra. Za domem Z. Wintra 5 narazíte na větší ulici Bubenečskou, kde se dejte vpravo a na světlech vlevo Srbskou, z níž se hlavní silnice odpojí doleva, ale vy jděte přímo na konec Srbské, kde přejděte ulici Pod kaštany přicházející zleva a dejte se doleva následující ulicí - Muchovou vedoucí na Pelléovu, kde odbočte vpravo, pak přejděte hlavní ulici Milady Horákové do Badeniho a tou dojděte k zastávce Chotkovy sady, u níž se dejte mírně vlevo do Gogolovy, z níž jděte přímo Letenskými sady, nalevo od Hanavského pavilonu a přímo prudkou cestou dolů k Čechovu mostu, jenž přejděte, vyjděte rovně Pařížskou po levém chodníku, následující uličkou - Bílkovou - se dejte doleva, pak doprava ulicí Elišky Krásnohorské, před kostelem sv. Ducha vlevo ulicí U sv. Ducha, za ním vpravo a mírně doleva uličkou V kolkovně , jíž dojděte na křižovatku s ulicí Dlouhou - zde na tuto mírně doleva. Jděte přímo Dlouhou a dále stále rovně přes Revoluční a Soukenickou ulicí na Petrské náměstí, jež přejděte šikmo doprava-vpřed na Petrskou, již projděte přímo ke zvonici u kostela sv. Petra, kterou podejděte do parčíku a přímo pokračujte podél Petrské a po ní na Těšnov, kde přejděte přes tramvajovou zastávku, z níž jděte mírně vpravo k tramvajovému obratišti, podél něhož podejděte magistrálu došeboše k tramvajové zastávce Sokolovská na začátku stejnojmenné ulice. Přejděte tedy ulici nalevo a vstupte do Sokolovské, jíž jděte stále rovně přes Karlínské náměstí s kostelem sv. Cyrila a Metoděje a kolem stanice metra Křižíkova až k autosalonu Mercedes za světelnou křižovatkou se Šaldovou; zde ještě obejdete tramvajovou zastávku Urxova po Sokolovské a pak vstupte pěšinkou přes podchod na násep bývalé železniční trati Vysočany - Těšnov, po němž se dostanete až za invalidovnu, kde opět sejdete na Sokolovskou a přímo po ní budete pokračovat kolem stanice metra Invalidovna a přes Palmovku do podjezdu pod železnicí a k tramvajové zastávce Balabenka. Zde projděte kolem bloku nalevo na náměstí Na Balabence - to ještě po Sokolovské -, kde se dejte vlevo a projděte na Kovaneckou, po níž jděte vpravo. Tato ulice se stočí mírně doprava a později se opět stáčí tímto způsobem, ale vy za druhým ze třech domů nalevo jděte podél tohoto; za ním dojděte přímo k Rokytce, tu přejděte a pokračujte doprava podél ní k parku Podviní, jímž projděte vlevo na silničku, po níž se dejte doprava k vysočanskému nádraží, před nímž jděte doprava Paříkovou, ale hned odbočte doleva do Pešlovy, již později opusťte doleva malou silničkou stáčející se podél trati k ulici Jandově, kde se dejte vlevo podjezdem a na světlech přejděte na protější roh, odkud stoupejte malou uličkou Jandovou a po schodech Stoupající. Nakonec dojdete na parkoviště poblíž hřbitova, kde se dejte vlevo před hřbitovní bránu; kolem hřbitova dojděte k novým domům, mezi nimiž projděte k zastávce Prosek, u níž vstupte nalevo do podchodu metra, jím dojděte až ke vstupu do stanice, zatočte doleva a na kraji vyjděte po schodech na ulici Vysočanskou; ihned za výstupem z podchodu se nalevo nacházejí úzké schody, po nichž vystoupáte na pahrbek a za ním sejdete na ulici, s níž nejprve přetnete rovně odbočku a pak se dáte doprava Trmickou.
Cíl: Na Proseku × U proseckého kostela: St. Prosek (500m); Nad Jetelkou (500m)