Bílá skála - 6km
Trasa: Holešovice - Bílá sk. - Libeň - Prosek
Start: Nádraží Holešovice =C=
Popis trasy: Na nádraží Holešovice vystupte do severního vestibulu a vyjděte doprava, k autobusovému stanovišti. Toto přejděte a po schodech vystupte ke světelné přižovatce, kde přímo přejděte ulici Bondyho a po chodníčku sestupte ke křižovatce se silnicí Argentinskou, po níž se vydejte doleva, přejděte most Barikádníků a na druhé straně Vltavy sejděte pod nájezd a pak až k řece, podél níž se dejte doleva po pěšince vedoucí pod silnicí Povltavskou. Po čase se od Povltavské odpojí ulice U Českých loděnic, ale Povltavská se od řeky jen málo oddálí; přesto až přijdete k docela pohodlné pěšině šikmo nahoru, vystupte po ní na silničku a jděte přímo k prvnímu objektu nalevo. Za ním se vydejte po pěšině doleva; tato stoupá až na vyhlídku, odkud sejdete po asfaltové cestě na rozcestí, z něhož však pokračujte podél plotu, ale hlavně co nejvíc vzhůru; taková cesta vás totiž přivede na nejvyšší místo Thomayerových sadů s dalším výhledem. Odtud sklesejte přímo do ulice U libeňského zámku, na jejímž konci jděte vlevo Zenklovou, již co nejdříve přejděte, abyste hned naproti sokolovně vstoupili doprava do Stejskalovy, kterou dojděte k Rokytce, již přejděte a pokračujte mírně doleva Pivovarnickou. Na pěticesté křižovatce se dejte opět mírně vlevo, ulicí U libeňského pivovaru, zpátky k Rokytce, již opět přejděte a přímo po klikatícím se chodníku vyjděte na křižovatku ulic Čuprovy a Prosecké, kde se dejte doprava, na dalších světlech přejděte na protější roh, ale stále jděte přímo po Prosecké, jež vás vyvede na Prosek, kde se ulice rozšíří a přivede vás na ulici Nad šestikopy, jíž se dejte doleva a pak doprava, abyste na příští křižovatce mohli odbočit doleva Trmickou a dojít tak na výchozí místo tras OX.
Cíl: Na Proseku × U proseckého kostela: Prosecká (200m); Prosek (300m)