Vinořská - 24,2km
Trasa: Prosek - Vysočany - Hloubětín - Hutě - Satalice - Bažantnice v Satalicích - Vinořský park - Vinoř - Ctěnice - Přezletice - Kocanda - Veleň - Miškovice - Čakovice - Letňany - Prosek
Popis: Vyrazte ulicí Trmickou a přejděte Proseckou do Pískovcové. Pískovcová vás okolo paneláků dovede na ulici Nad Krocínkou, kde se dejte doleva, po přechodu přejděte Vysočanskou a dejte se po ní doprava. Hned odbočte doleva ulicí Na Krocínce, kterou dojdete ke schodům za číslem 11. Zde se dejte doprava úzkou ulicí Stoupající, která volně přejde v Jandovu a přijde na světelnou křižovatku, kde jděte přímo (stále Jandova) na zastávku Vysočanská, kde se dejte doleva po hlavní ulici Kolbenově. Touto pokračujte kolem zastávek Špitálská, Poštovská, Kolbenova a Na černé strouze na Nový Hloubětín, kde na světelné křižovatce přejděte na protější roh. Odtud vede podél Kolbenovy trochu rozpadlý chodník a, aspoň po chvíli, pěšinka o kousek dál. Cestou podél Kolbenovy přejdete Zálužskou a přijdete na Slévačskou, kterou rovněž přejděte a přes trávu jděte do uličky K Hutím, která vyjde zpět na Kolbenovu, kterou kousek dál přejděte a od přechodu pokračujte ulicí K Hutím do podjezdu pod tratí a postupně dojděte až na Hutě, kde přejděte ulici Za Černým mostem a vstupte přímo do Jamské, jež vás vyvede z Kyjí. Po silnici dojdete do Satalic (Budovatelská), kde se po přejití železnice dejte doprava ulicí Před tratí k nádraží, kde se silnice stočí doleva (K nádraží). Nakonec dorazíte ke kruhovému objezdu u zastávky Satalice, kde se dejte šikmo doprava ulicí K Radonicům vedoucí ke kostelu sv. Anny u zastávky Satalická obora, kde začíná nová žlutá značka. Po této jděte nejprve ulicí K Radonicům a potom vstupte do bažantnice. Touto vás značka provede a vy vstoupíte do aleje spojující satalickou bažantnici s vinořským parkem. Parkem vás značka opět bez problémů provede k archeologickému nalezišti a do Vinoře, kde se od značky odpojte a dejte se doleva ulicí Živanickou na Vinořské náměstí, které přejděte přímo (napravo kostel Povýšení sv. Kříže) na Mladoboleslavskou ulici, kterou přejděte do Bohdanečské a touto jděte přímo k zámku Ctěnice. Tady začíná žlutá odbočka, jež vás dovede na žlutou značku, po které pokračujte přímo na Přezletice. V nich pak půjdete doleva ulicí Zahradní a vyjdete po silnici na Veleň, před níž žlutá končí na rozcestí s červenou, kde se dejte doleva. Červená vás povede okolo skládky a za ní přímo cestou okrajem pole a do Miškovic, kde vstoupíte do ulice Na Kačence, v zatáčce půjdete mírně doleva Bendlovou a poté odbočíte vpravo ulicí U zbrojnice k autobusové zastávce, kde červená končí. Tady odbočte doleva Všetatskou a jděte na konec obce, kde se silnice stáčí doleva. Vy jděte přímo polní cestou a na další silnici se dejte doprava. Ulicí Čakovickou vstupte do Čakovic, kde jděte po levé straně a u ulice U Párníků přejděte trávník na chodník u domů. Po chvilce se hlavní Cukrovarská stáčí vpravo a vy jděte přímo ulicí Ostravickou. Přejděte Oderskou a Svitavskou a pak se dejte doleva Dyjskou, kterou jděte stále rovně a později, po přejití ulice Ke stadionu, i přímo ulicí K sedlišti. Dostanete se k železničnímu přejezdu, který přejděte, dejte se doprava, přejděte i vlečku a okolo zahrádkářské osady dojděte na silničku, po které se dejte doprava a dojděte k zastávce Avia Letňany, kde jděte doleva ulicí Beranových. Tato se na křižovatce u zastávky Letňany stočí doprava a pak hned doleva a kolem zastávek Rychnovská a Boletická vás dovede na světelnou křižovatku u letňanského výstaviště, kde přejděte hlavní Tupolevovu a jděte pravou, Opočenskou, ulicí k lávce přes dálnici Kbelskou. Na druhé straně lávky (Kytlická) jděte doleva a hned doprava a za panelákem znovu doleva podél něj na ulici Jetřichovickou, již přejděte a pokračujte po ní vpravo. Přejděte Lovosickou a jděte přímo Zárybskou a na jejím konci (silnice odbočuje doprava do Ctěnické) v přímém směru podél dlouhého paneláku a nalevo na světla, kde však přejděte jen Jabloneckou a pokračujte vpravo po Prosecké. Na dalších světlech přejděte Vysočanskou a pak se dejte doprava do Trmické.