Ďáblická - 28,9km
Trasa: Prosek - Střížkov - N. Ďáblice - Ďáblice - Ládví - Koblisy - Troja - Král. obora - Holešovice - Letná - Holešovice - Bílá sk. - Libeň - Prosek
Popis: Vyrazte prodloužením ulice Na Proseku na rozcestí, kde se dejte strmou cestou doleva na Litoměřickou a po té kousek doprava na Vysočanskou, kde odbočte doleva. Vysočanskou jděte stále přibližně rovně kolem zastávek Sídliště Prosek a Liberecká, přejděte dálnici Libereckou a dojděte k zastávce Třebenická, kde se na velké světelné křižovatce dejte doprava Ďáblickou. Okolo zastávky Sídliště Ďáblice jděte stále přímo k zastávce Ďáblický hřbitov, kde se můžete podívat ke hřbitovní kapličce a pak pokračujte po pravém chodníku Ďáblické ulice do centra Ďáblic, kde na centrální zastávce autobusů odbočte doleva ulicí U Parkánu okolo zámku. Ulice U Parkánu volně přejde v ulici Na Štamberku a končí na křižovatce, kde hlavní odbočuje doprava. Zde se dejte přímo ulicí Květnovou. Po chvíli se k vám připojí žlutá. Značka vás dovede na odbočku ke hvězdárně a vyhlídce.
Od hvězdárny se vraťte na Květnovou, ale po chvíli opusťte ulici i žlutou betonovou cestou mírně doleva. Betonová cesta vás dovede na zelenou, po které neklesejte do Ďáblic, ale dejte se doprava a sledujte značku přes vrchol Ládví, na souběh se žlutou a do Kobylis. Tady jděte po konci Žernosecké doprava na přechod, kde se dejte doleva k rozcestníku a pak přejděte hlavní Horňáteckou a opusťte zelenou po této doleva ke hřbitovu kousek napravo.
Po prohlídce hřbitova přejděte Horňáteckou po prvním přechodu zpět na levý chodník a na první menší odbočce se dejte doleva a přijděte na ulici Chaberskou, kterou se dejte přímo na tramvajovou ulici Klapkovu, kde odbočte doprava a jděte po levé straně přes Veltěžskou, Mašínovu, Líbeznickou a Přemyšlenskou na Bořanovickou, kde odbočte doleva a projděte na konec, na Čumpelíkovu, a jděte doprava. Před hlavní Střelničnou odbočte doleva po chodníku nad ní. Tudy dojděte na světelnou křižovatku před stanicí metra Ládví, kde přejděte na protější roh a jděte po chodníku Dolejškovou ulicí na ulici U Slovanky, kde odbočte doleva. Jděte za číslo 20, kde se dejte doprava Davídkovou a okolo vodárenské věže sejděte k dálnici. Ještě před mostem se dejte doprava cestou ústící do ulice Na Okrouhlíku. Minete odbočky ulic Malý Okrouhlík a K Okrouhlíku, až dojděte k odbočce do ulice Na Stírce. Zde se dejte doprava a stoupejte lesíkem. Na větší cestě se dejte doleva na ulici U školské zahrady, kde jděte přímo a pak doleva. Před začátkem zatáčky ulice doleva jděte doprava ulicí Náhorní na Střelničnou a pak u světel doleva Klapkovou ulicí okolo stanice metra Kobylisy. Klapkovou, podél kolejí, dojděte na světla, kde přejděte mírně doprava do Trojské (u křižovatky č.1 - Vlachovka). Okamžitě se dejte doleva ulicí U Vlachovky a na křižovatce takřka rovně. Cesta vás dovede na konec ulice Nad Hercovkou, kde se dejte doleva a pod domy dojděte na ulici Na Jabloňce. Jděte doleva na místo, kde končí větší cesta a můžete jít buď doprava, nebo doleva. Vy se dejte doleva a sklesejte do Květinářské ulice. Jděte přímo až na větší rozcestí, kde je napravo vidět usedlost Kuchyňka. Zde jděte mírně doprava Zahradnickou pod dálniční nájezd. Pořád rovně se dostanete k podchodu pod Povltavskou ulicí, za nímž sejděte po schodech kolem pomníku a dejte se doprava podél Vltavy. Dojděte tudy až do Troji, kde vystupte na most pro pěší na Císařský ostrov. Ostrov přejděte a poté, kousek nalevo, i další rameno Vltavy a rovnou vstupte do Stromovky a podejděte železniční trať. Tady si můžete cestu zkrátit šikmo doleva a pokračuje vlevo po hlavní cestě a na jejím větvení opět vlevo k planetáriu, v jehož polovině přejděte doprava k němu a před ním doprava a u jeho konce doleva ke slepým tramvajovým kolejím a zde znovu doleva, pak doprava a přímo na cestu stoupající nad železnici, pak jděte kolem budovy Akademie výtvarných umění a za ní Stromovku opusťte do Ovenecké ulice a tou projděte přímo přes Letenské náměstí na její konec na Letohradské, kde se dejte doprava a doleva Musejní. Zde projděte naproti do parku na Letné a přímo až před klesání, kde projděte vlevo před zámečkem, za nímž se dejte doleva, doprava a přímo na místo, kde cesta začne zatáčet doprava. Tady jděte vlevo na ulici Kostelní. Po té klesejte doprava okolo kostela sv. Klimenta na světelnou křižovatku s ulicí Dukelských hrdinů, kde přejděte přímo do ulice Na ovčinách, která zatáčkou doleva přejde v Janovského vedoucí na Strossmayerovo náměstí s kostelem sv. Antonína, za nímž se dejte vpravo Antonínskou a vlevo ulicí Farského na Řezáčovo náměstí, kde jděte mírně nalevo Schnirchovou ulicí a na další křižovatce vlevo Šternberkovou na ulici Dukelských hrdinů a pokračujte stále podél tramvajových kolejí. Za železničním podjezdem vstoupíte do ulice U výstaviště, pak podejdete další trať a dostanete se na velkou tramvajovou křižovatku, kde jděte přímo Partyzánskou na světelnou křižovatku, kde se dejte mírně doprava cestou k holešovickému nádraží. Projděte nádražní budovou na autobusové nádraží, kde jděte přímo na schody, přejděte ulici Bondyho a jděte vlevo zkratkou, na jejímž konci znovu přejděte zmíněnou ulici (doleva) a zamiřte na most Barikádníků. Na druhém břehu sejděte a jděte pod most a po ulici Povltavské nad Vltavou k ústí ulice U Českých loděnic, kterou přejděte, ale pak přejděte po přechodě také Povltavskou a vstupte doleva do ulice Bulovka, kde se za podjezdem dejte doprava po pěšince a stoupejte strmě na skálu, kde na vyhlídce začíná asfaltová cesta. Tato vede kolem hřbitova do ulice Krejčího. Na začátku Kašparova náměstí se dejte doprava se schodů. Sejdete na ulici Kandertovu, kde se dejte doleva na křižovatku s ulicí Zenklovou. Tuto přejděte a vstupte do ulice Prosecké, kterou vystoupejte na Prosek, kde se za č.93 dejte doleva ulicí Na Proseku.