Milíčovský les - 300,3m n.m.
Délka: 6,5km; krokoměrem 5,67km
Trasa: Újezd - Milíčovský les - Kateřinky - Šeberov - Kunratice - Na lhotkách
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Ve vilkách: 363
Popis trasy: Ze zastávky Ve vilkách vyjděte proti směru jízdy od Opatova - po silnici do místa, kde vpravo vede pěšinka k lesu. Po ní přijďte do Milíčovského lesa a na jeho okraji se dejte doleva po cestě kopírující hranici porostu ke Kateřinkám, kde dorazíte na větší prostranství, na němž do lesa vstupuje větší cesta; zde se dejte doleva do zástavby ul. Ke smrčině a na hlavní Formanské vpravo. Po chvilce přijdete na Kateřinské nám., po němž vlevo dojděte na protější roh a tam se napojte na cyklotrasu vedoucí doprava a hned doleva na chodníček k protihlukovému valu. Ten podejdete, následně projdete nízkým podchodem pod dálnicí D1 a cesta vás povede k Šeberovu. V Šeberově se držte cyklotrasy, jež vede okrajovou ulicí doleva a později vpravo ul. Za prodejnou; přiševše na hlavní K Hrnčířům se dejte vlevo a následně doprava Musilovou. U konce nové zástavby se stočte doleva a po silničce se dejte vpravo. Přivede vás na křižovatku s Kunratickou spojkou, již přejděte a jděte k první odbočce doprava (V honu), na niž odbočte. Jděte touto cestou (později se její název změní na K Jelenám), na rozcestí si vyberte klesající cestu mírně doprava. Dole se větší cesta stáčí doleva, ale vy jděte rovně po stezce, která vás přivede k Hornomlýnskému rybníku, za nímž obejdete čističku a přijdete na silničku K Verneráku, po níž stoupejte doprava. Nahoře přejdete odbočující ulici Ke Hrádku a přijdete na další odbočku vlevo (Na lhotech), po níž jděte kousek vlevo ke schodům, po nich nahoru a rovně ul. Jana Růžičky. Na jejím konci projděte rovně na hlavní ulici U Kunratického lesa a po ní jděte vlevo ke stejnojmenné autobusové zastávce.