Cholupický vrch - 305,5m n.m.
Délka: 3,8km; krokoměrem 3,86km
Trasa: Cholupický v. - Na Beránku - Modřany
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Cholupický vrch: 173
Popis trasy: Z autobusové zastávky vyjděte směrem na centrum, přejděte a pak se spolu se žlutou značkou dejte doprava po cestě mezi chatami. Po jisté době se stočíte vlevo a půjdete lesem na asfaltku, po níž se - bez značení - dejte doleva. Tato cesta (Do Lipin) vás přivede na hlavní silnici, po níž jděte rovně dolů ke zkratce napravo, po které sejděte na nástupní zastávku Na Beránku. Zde přejděte jak ulici, tak obratiště, na výstupní zastávku, po níž jděte k jejímu začátku, abyste odbočili doprava na stezku k blízké ulici, po které jděte doleva zpátky na hlavní Hornocholupickou. Po ní pak jděte dál (vpravo) po chodníku podél domů a následně bez chodníku i zástavby. Na začátku další zástavby narazíte na křižovatku, kde jde hlavní doprava, ale vy odtud klesejte rovně menší ulicí K Beránku, jíž scházejte zase na hlavní (Dolnocholupickou). Tu přejděte na pravý chodník, protože hlavní se pak stáčí doleva, ale vy máte jít rovně - tímto směrem se dostanete až na Kolarovovu, kam zleva schází tramvajová trať z mostu; napravo od křižovatky přejděte a pokračujte vlevo menší uličkou (K dolům), jež se hned stočí doprava. Z pravé strany pak stoupá chodník ke kostelu Nanebevzetí P. Marie, od nějž klesejte rovně zase k ul. K dolům, přímo obejděte supermarket Albert a za ním se dejte doleva. Na křižovatce s ul. Modřanskou pak odbočte vpravo a dojděte po ní k podchodu, jenž vede pod rušnou ulicí na tramvajovou zastávku.