Na Babách - 305,6m n.m.
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Pod vsí: 165
Popis trasy: U zastávky Pod vsí od Opatova přejděte a jděte od hlavní vlevo ulicí Pod vsí na křižovatku s ul. K Rozkoši, jíž se dejte vpravo a jděte stále rovně ven ze Šeberova po cestě, která mírně stoupá k vrcholu Na babách hned u cesty.
Pak polní cesta vede k osadě Rozkoš, do níž však nevstupujte - už na jejím začátku se dejte doleva po polní cestě, jež se později stáčí doprava a nebude-li vám v tom bránit vysoká plodina, naskytne se vám krásný výhled na Průhonice. Cesta vyústí na silnici, po níž zamiřte doleva k nadjezdu nad dálnicí, za nímž vstoupíte do Újezda - ulice Formanské. Po hlavní, jež se stočí doleva, sejděte na náves s rybníkem a z ní pokračujte stále Formanskou - stáčející se znovu vlevo - až ven z Újezda a dále (pořád Formanská) k nové zástavbě, kde můžete využít chodník. Zprava se k vám bude stále přibližovat Milíčovský les, jehož okraj se lomí a těsně za tímto místem k němu vede cesta od silnice (přibližně kolmo doprava); touto pěšinou se vydejte, cestu po okraji lesa pak přejděte a od hranice porostu se vzdalujte pěšinou, jež vás přivede na větší cestu, po níž jděte doleva. Nyní setrvejte v přímém směru (zprava se k vám připojí zelená) až na druhý kraj Milíčovského lesa, kde jde zelená doleva, ale vy to vemte rovně cestou jdoucí nahoru a dolů k novým domům, u nichž ústí na chodník podél jejich obslužné ulice, po němž se dejte doprava a držte se ho. Za chvíli se u křižovatky stočí doprava, aby vás vedl podél ulice Novomenského do místa, kde vás značení cyklotrasy upozorňuje, že se stezka blíží k podchodu se schody; tady jděte mírně doprava k vozovce, přejděte Novomenského a po protějším chodníku dojděte ke kruhovému objezdu, kde přejděte ulici napravo (Opatovskou) a chodníkem přímo zamiřte k autobusovému stanovišti Háje a stanici metra.