Kunratický les - 309,7m n.m.
Délka: 5km; krokoměrem 4,41km
Trasa: Hor. Roztyly - Kunratický les - Krč
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Roztyly =C=
Popis trasy: Od výstupu ze stanice metra Roztyly jděte vpravo ven z vestibulu a namiřte si to doprava k lesu, do nějž vstupte cestou stoupající doleva - po modré turistické značce. Po ní jděte na rozcestí u Velkého altánu, kde přejděte vpravo na zelenou; po ní však jděte jen do místa, kde se dává mírně doleva a pokračujte rovně (tedy pravou cestou) na začátek přírodní památky Údolí Kunratického potoka, kde odbočuje poměrně výrazná cesta kolmo vpravo. Ta se později stočí doleva; za touto zatáčkou jděte pořád rovně na křižovatku, u níž začíná rovnoběžná cesta napravo, tak jděte po ní a následně se držte největší cesty, jež se stočí doprava a pak klesá serpentýnou na rozcestí s asfaltovou cestou a žlutou značkou, které však prakticky jen přejděte (cesta pokračuje nalevo) a na následujícím rozcestí se dejte doleva po okraji zástavby ke hlavní Vídeňské ulici, již přejděte a jděte po ní doprava pod železniční trať a Jižní spojku, za níž se chodníkem nechte přivést vlevo k řízenému přechodu přes nájezd k parkovišti, jež přejděte úhlopříčně, pak překřižte ulici V podzámčí a pokračujte přímo stoupajíce Hornokrčskou stáčející se doleva a končící na větší Budějovické, po níž přímo dorazíte ke vstupu do stanice metra Budějovická nalevo od světelné křižovatky.
Cíl: Budějovická =C= (vest. Poliklinika Budějovická)