Hornoměcholupská - 313,5m n.m.
Délka: 3,8km; krokoměrem 3,58km
Trasa: Hor. Měcholupy - Hostivař
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Bolevecká: 183
Popis trasy: Ze zastávky Bolevecká ve směru od Hostivaře vyjděte vpřed cestou vzdalující se od hlavní Milánské a v původním směru jděte okolo domů napravo k ulici Padovské, která nalevo od domů vede ve vašem směru k nové rozlehlé budově, před níž se můžete dát doprava k plotu vodárenského areálu, někde u nějž by se měla nacházet kóta 313,5 m n.m.
Můžete projít před i za dlouhým domem, abyste se dostali k vysoké trávě, jíž vede pěšinka k lesu, po jehož okraji jděte vpravo podél plotu areálu vodáren. Cesta vás po kraji lesa přivede k delšímu domu, podle nějž (na této straně) můžete jít po louce a na jeho konci pak projít vpravo k silnici Hornoměcholupské, po níž se dejte doleva. Hned na první křižovatce přejděte, abyste posléze odbočili doprava do slepé ulice, která je zde ukončena parkovištěm; jmenuje se U dvojdomů a půjdete-li po ní až na druhý konec, dostanete se na ulici Kobylákovu, po které jděte doleva a držte se vpravo - tak vstoupíte do malé uličky Proti proudu a pak do Weilovy, která vás přivede na Pod stanicí (zde už rovně), po níž se dostanete ke tramvajové a autobusové zastávce Nádraží Hostivař, kde zamiřte vlevo k sestupu do podchodu pod autobusovým obratištěm na veliké obratiště autobusové, přes něž jděte do pokračování podchodu pod zbytkem obratiště tramvajového a ulicí Průmyslovou, z jehož konce se vydejte doprava cestou stoupající k hostivařskému nádraží, od jehož výpravní budovy pokračujte vlevo po ulici U hostivařského nádraží vedoucí k lávce přes železnici (napravo), již přejděte a ubírejte se stále rovně Štěrboholskou až k autobusové zastávce Myšlínská.