Na kopečku - 329,4m n.m.
Délka: 6,4km; krokoměrem 5,09km
Trasa: Praha,,u rozcestí - Kolovraty - Benice - Uhříněves - Praha,,K Pitkovičkám
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: U rozcestí: 267
Popis trasy: Ze zastávky U rozcestí se vydejte po hlavní silnici vlevo (směr Uhříněves); kus za dalším rozcestím se nachází vrchol Na kopečku.
Ať už na něj půjdete, či nikoliv, pokračujte z křižovatky vlevo z pohledu od výchozí zastávky, přiševše do Kolovrat se pak dejte doprava ulicí K poště vedoucí přímo až k lávce pro pěší nad železniční tratí a zastávkou; na konci lávky jděte doprava na ulici U železnice a z ní hned doleva ulicí Pod zastávkou vedoucí na hlavní Mírovou, kde jděte kousíček doprava a ihned doleva pěší cestou na ulici Pokřivenou, kde se dejte doprava a stále se držte Říčanského potoka jdouce ulicemi Pokřivenou a Nad topoly; doprovází vás také žlutě značený kolovratský okruh (č.1). Cesta i s tímto značením se za kolovratskou zástavbou vzdálí od potoka směřujíc k Benici, kde přiševši u hřbitova na hlavní ulici K Lipanům dává se značka vlevo, ale vy jděte vpravo. U zastávky na rozcestí (K Lipanům) pokračujte doprava a po silnici dojděte k železničnímu přejezdu, před nímž odbočte vlevo v ulici Lnářskou. Tou jděte nejprve podél zástavby nalevo, potom parčíkem uprostřed, až dospějete na ulici K dálnici, kde Lnářská končí; tady zatočte doleva - spolu se zelenou turistickou značkou stále rovně dojdete až na cílovou zastávku K Pitkovičkám.