Velký háj - 341,6m n.m.

Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Zderazská: 309
Popis trasy: Vydejte se Zderazskou ulicí přímo od centra Radotína, a sice po chodníku u levé strany silnice. Teprve za koncem Radotína najednou uvidíte vpravo pěšinu vedoucí k červené turistické značce - po této se dejte doprava. Na značce se dejte opět vpravo, ona vás pak provede přímo přes vrchol Velký háj.
Nakonec červená sklesá zpátky do Radotína, kde jde vlevo ulicí Na výšince přes vlečku na náměstí Osvoboditelů, kde se dává doprava, ale vy jděte doleva hlavními ulicemi Pod Klapicí a K cementárně; napravo skončí zástavba a ihned před jejím opětovným začátkem se dejte mírně vpravo do ulice V Edenu, na jejímž konci - u zatáčky vlevo - se dejte mírně vpravo, přejděte odbočku do ulice Slavičí a přímo vstupte na stoupající cestu k osadě Za ovčínem. Nalevo od osady můžete najít kótu Radotínská, ale zřejmě se bez její návštěvy obejdete.
Dále vás povede přeložená ulice Za ovčínem přes dálnici a kolem božích muk do Lochkova, kde přímo dojděte k parčíku před obecním úřadem, jímž projděte vlevo k zastávce Lochkov.