Radhošť - 347,2m n.m.
Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Nedvězí: 268
Popis trasy: Od autobusové zastávky Nedvězí vyjděte doleva silničkou rovnoběžnou s hlavní, s níž se později spojíte a přijdete na vrchol zvaný Na Radhošti.
Jděte dál po silničce, pokud bude pole nalevo schůdné, můžete se vydat i šikmo doleva a cestu si tak zkrátit; uprostřed budete přes hůře přejitelnou mez přecházet na jiné pole, po němž směřujte ke stožáru na kraji vsi Křenice; nejlepší bude se ještě před ním napojit na silnici od Pacova. Od křižovatky, kde se hlavní stáčí doprava, jde cesta skoro rovně ke hřišti, za nímž se stočí doleva; nechte se jí dovést k Rokytce, kde sotva na začátku jejího údolí odbočte vpravo a po staré modré jděte pěšinou vpřed. Po čase vyjdete o něco výš na větší cestu a pak půjdete zarostlou cestou okrajem louky a lesem až k ohradě, v níž vám umožňuje průchod branka. Za brankou jděte cestou napravo směřující k obci Královice, kde nakonec vyjdete na ulici K Uhříněvsi, po níž doleva přijdete k autobusové zastávce Pod hradem. O něco dál se nachází i konečná BUS 264 Královice.