Fialka - 381,6m n.m.

Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Bílá hora: 22
Popis trasy: U zastávky na Bílé hoře se podívejte na poutní areál P. Marie Vítězné a od jeho vchodu jděte přímo přes silnici do ulice K Motolu. Potom zahněte doprava Čistovickou, přejděte ulici Na bělohorské pláni a přijděte na křižovatku u domu č.37. Kdesi v zahradě se musí nacházet kóta 381,6 (800m od zastávky).
Od Fialky jděte vpravo ulicí Ke kulturnímu domu, znovu přejděte Karlovarskou a jděte přímo až na konec zástavby. Zde doleva kolem domů a doprava pěšinkou k mohyle na vrcholu Bílé hory (1400m od startu).
Z Bílé hory scházejte cestou hodně vpravo vzhledem k původnímu směru a po Řepské ulici vlevo a hned vpravo Alejí Českých exulantů. Na konci skoro rovně Rozdělovskou a na jejím konci mírně vpravo ulicí Moravanů a hned vlevo Pozdeňskou. Na další křižovatce jděte vlevo cestou ke vchodu do obory Hvězda. Na křižovatce za branou jděte takřka přímo a na hlavní cestě se dejte doleva k letohrádku. přijďte až k letohrádku a odbočte vpravo. Pod schody se dejte přímo klesající cestou. Dostanete se k malému východu do Libocké. Libockou ulicí jděte okolo kostela sv. Fabiána a Šebestiána k Litovickému potoku. Za potokem jděte u zastávky pěšinkou vedle kapličky a na konci cesty doleva ulicí U stanice. Přejdete trať a sejdete zpátky do Libocké vedoucí na zastávku Divoká Šárka.