U dálnice - 354,6m n.m.

Oblasti: Praha a okolí
Kategorie: Na kopečky - Praha
Start: Nárožní: 130
Popis trasy: Ze zastávky Nárožní se vydejte zkratkou na ulici K Vidouli, kterou směřujte na její konec, odkud pěšinou vyjděte na ulici Bavorskou, po níž se dejte doleva - ještě před dálnicí by měla být někde ve křoví nalevo kóta 354,6m.
Dálnici přejděte a za ní i ulici Bavorskou, od níž se ještě před autobusovou zastávkou vzdalte (doprava). Držte se vpravo a spolu s ulicí Živcových se stočte vlevo, abyste pak přímo došli na křižovatku s Jindrovou, kde již napravo uvidíte světelnou křižovatku se silnicí Bucharovou. Za Bucharovou jděte přímo po žluté, s níž však neodbočujte vpravo - pokračujte rovně ulicí Upolínovou, u železniční zastávky Stodůlky podejděte trať a ulicí Pod Hliníkem scházejte kolem tenisových hřišť ke sportovní hale; po skončení plotu se hned dejte pěšinou doprava - kolem sochy Dia vás cesta dovede na asfaltku, po níž doleva scházejte, ale v místě, kde se cesta na křižovatce stáčí vpravo, tuto opusťte a jděte přímo pěšinou v kopec. Nahoře se pak dejte vpravo a jděte cestou jen lehce stoupající, neklesající - zprvu vždy spíše mírně doprava, u mírné odbočky vlevo však tuto použijte, dovede vás přímo k rozhledně.
Za rozhlednou nejlépe středně prudce sklesejte k cestě dole - musíte dojít k rybníčku u sochy kus před vámi; dole se vydejte po cestě nalevo od sochy dovedboší vás ke zpustlé kapličce pod tratí, od níž vystoupejte na nadjezd železnice, který přeševše uvidíte autobusovou zastávku Naskové.