Struhařovsko-Zvánovický - 518,2m n.m.
Délka: 16,5km; krokoměrem 15,07
Trasa: Struhařov - Struhařovsko-Zvánovický - Myšlín - Mnichovice - Božkov - Všešímy - Vel. Popovice
Oblasti: Říčansko; Velkopopovicko
Kategorie: Na kopečky - okolí Prahy
Start: Struhařov,,Habr: PID 383
                                      PID 393
Popis trasy: Ze zastávky se vydějte po žluté značce do lesa. Za chatami se cesta stočí mírně doprava a hned mírně doleva. Potom opusťte žlutou po cestě doprava, přejděte malý potůček a nad ním doleva. Dále pokračujte po cestě stáčející se na kopec ke skalám. Nahoře vlevo a pak vpravo malou cestičkou, z níž odbočte doleva do háječku, kde se nachází černobílá kóta (2 kilometry od Struhařova).
Z vrcholu se odeberte zpět na cestu a po jejím skončení přibližně po lehce zdaných pěšinkách na větší cestu vedoucí níže. Po ní můžete jít doleva na jinou cestu (a tady vpravo), nebo prověřeným způsobem lehce doprava a po chvíli doleva spojkou na vzdálenější cestu vedoucí na kraj Struhařova. Zde vlevo po silnici až k zastávce Ondřejov,Třemblat,rozc. Myšlín a za ní doprava podle šipky bez nápisu. Stará červená vás dovede nejspíš nepříliš používanou cestou na další silnici, kde se dejte doprava a přes Myšlín dojděte po hlavní do Mnichovic. Zde doleva a hned mírně doprava zkratkou ke kostelu a pod ním na křižovatce vlevo po žluté k železniční zastávce. Od ní po červené stoupejte na Božkov a z něj klesejte do údolí, kde podejdete dálnici a vyjdete do Všešímů. V centru se dejte vlevo stále po červené a zpět na asfaltu se od ní odpojte cestou kousek napravo. Po ní dvakrát doprava a až na konec k bráně, kde jděte vpravo po pěšince. Přijdete do velké chatové osady, kde jděte na první křižovatce mírně vpravo. Na další, výraznější, doleva a po chvilce doprava a pořád přímo až na silnici a doleva na rozcestí u Pragosojy. Tady odbočte doprava a jděte do Velkých Popovic, na konec osady Todice.