Značená trasa 3063

Trasa: Jinonice - Butovice - N. Ves - Dalejský profil - Řeporyje
Oblasti: Praha a okolí
Start: Jinonice =B=
Popis trasy: Od výstupu ze stanice metra Jinonice se vydejte vpravo po zelené a žluté značce do podchodu, za nímž půjdete rovnoběžně s hlavní ulicí (nalevo od vás), přejdete menší ulici, minete školu a dorazíte ke světelnému přechodu přes hlavní Radlickou, již přejděte a ul. Mezi lány vstupte do Butovic. Žlutá se hned tady odpojuje doleva, ale vy jděte rovně do dolní části návsi, kde se dejte vlevo a hned vpravo do uličky Pod Vavřincem. Tou vás zelená značka povede rovně na konec Butovic, kde jde vlevo do lesa. Tam půjdete nejprve spodní cestou, později začnete stoupat a nad lesem se dáte vpravo klesaboše do Nové Vsi. Přiševše na silničku se dejte vlevo přes můstek a jděte přímo vsí; v zatáčce doleva silničku zase opusťte, a to rovně uličkou K Opatřilce. Ta se vyklikatí do chatové osady, kde se držte přibližně na jejím levém okraji, abyste vyšli k Sídlišti Velká Ohrada, jež si nechte po pravé ruce jdouce podél něj. Až za sídlištěm se cesta, po níž tam zelená jde, stočí doprava a když skončí nalevo výběžek lesa, doporučuji vám současnou zelenou opustit na její hezčí starou verzi - jděte doleva k pravému okraji výběžku lesa a pak přímo podél lesa, než do něj rovně vstoupíte. Cesta vás potom svede do údolí Dalejského potoka, jímž jděte rovně do Řeporyj. Tam vstoupíte ul. Mládkovou, jež vás přivede na hlavní Dalejskou, podél níž se dejte po chodníku vpravo a po hlavní dojděte na náměstí s kostelem sv. Petra a Pavla.