Značená trasa 3049
Řevnice -> Malá Svatá Hora - 14km

Trasa: Řevnice - Halouny - Kytín - M. Svatá H.
Oblasti: Hřebeny
Start: Řevnice,,náměstí: 311
           Řevnice: t171
Popis trasy: Přijedete-li na náměstí, vydejte se od zastávky vpravo-dozadu k jeho protějšímu rohu, kde je opouštějí turistické značky; s nimi jděte rovně, ale pak neodbočujte doleva, nýbrž pokračujte rovně ulicí k zelené 3049. Od nádražní budovy vyjděte vpravo po modré, dojděte po ní až na rozcestí a tam zamiřte mírně vlevo po zelené.
Obě cesty se spojí před mostkem přes Moklický potok, za nímž vás zelená povede doleva po hlavní ulici, která se po delší době začne stáčet vpravo a uvidíte začátek chodníku podél silnice ke hřbitovu, po němž nyní vede zelená. Vy zde ale po značce nechoďte - u konce pravotočivé zatáčky odbočte doleva na stezku podél plotu, jež končí u brány; vy to vezměte vpravo a vlevo po pěšince (stará zelená) a až se srovnáte do původního směru, stoupejte přímo až ke kříži a kolem hřbitovní zdi dojděte na silnici. Zde se zase spojíte s aktuální verzí značky, s níž silnici po chvíli opusťte doleva a stoupejte na Brdy. Nad Halouny projdete okrajem lesa a pak sklesáte do vesnice, kde vás zelená povede vlevo, později se dá vpravo přes potok a následně doleva, aby podél chat vešla do lesa a stoupala na Rochotu. Potom vyjdete na hřeben s rozcestím Na soudném, kde jen překřížíte červenou a začnete klesat ke Kytínu. Ve vsi se podívejte na kostel Nanebevzetí P. Marie a pokračujte po hlavní ulici, stáčející se vpravo vzhůru ke křižovatce, kde po ní půjdete vlevo a u hřbitova se po zelené dáte doprava. Silnička vás přivede k lesu, v němž ji opustíte doleva, načež dávejte pozor - brzy se musíte dát doprava, abyste šli rovnoběžně se silnicí k převaděči, u nějž přijdete vpravo na silnici, po níž jděte doleva (bez značky). Přijdete tak ke kapli Navštívení P. Marie na Malé Svaté Hoře, nalevo od níž je autobusová zastávka.
Cíl: Mníšek pod Brdy,,kaple: 317

Fotky: Příbramsko (525); Praha Z (555-556)