Značená trasa 3048

Trasa: Řevnice - Skalka - Mníšek p/Brdy
Oblasti: Hřebeny
Start: Řevnice: t171
Popis trasy: Pokud se chcete podívat ke kostelu sv. Mořice a Nanebevzetí P. Marie, vyjděte od nádraží doleva a hned vpravo ke hlavní, po níž doprava okolo kostela dojdete na náměstí. Jinak to vemte od staniční budovy vpravo a po chvíli doleva malou uličkou s cedulkou, že se v zimě neudržuje.
Náměstí projděte do protějšího rohu, z nějž vychází zelená značka spolu s modrou a žlutou; společně s nimi se pak stočte doleva a stoupejte. Po chvíli opustíte hlavní ulice prostřední cestou, stoupající k okraji města, kde se rozdělují nejprve dva směry modré a pak se zelená a modrá odpojují od žluté doprava. Po obou značkách budete stoupat k silnici, kus za ní začnete trochu klesat k Babskému potoku, jejž modrá přejde, ale zelená vás povede dál podél něj, až se přiblíží k silnici a stočí se doprava, aby dále stoupala až k poustevně na Skalce. Od ní křížovou cestou sejdete ke kostelu sv. Maří Magdalény. U něj zamíříte doprava po hraně srázu a pak se stočíte vlevo, abyste prudce sklesali na okraj Mníšku, jímž vás zelená pod zámkem přivede až na náměstí s kostelem sv. Václava a autobusovou zastávkou.