Značená trasa 3021
Kladno - Rozdělov -> Valdecký les - 7km

Délka základní trasy (3021) je 5,5km.
Měřeno krokoměrem 8,06; základní trasa 6,32km.

Trasa: Rozdělov - Hora - Vel. Dobrá - Valdek
Oblasti: Kladensko
Start: Kladno,,U kostela: 220024
                                         220055
                                         220095
Popis trasy: Ze zastávky U kostela vyjděte vpřed kolem kostela sv. Václava, přejděte (na světlech je přechod až za křižovatkou) a jděte vlevo po zelené vedoucí po hlavní ulici k jihu. Zelená i za Rozdělovem pokračuje po silnici okolo železniční zastávky až ke zpustlému mlýnu v údolí pod Velkou Dobrou, hned za nímž odbočte vpravo na cestu k lesu (Zcela neoznačeno!). Přijdete do lesa Hora, jímž budete stoupat na rozcestí, kde velká cesta i zelená odbočují vlevo a vy s nimi - je zde pomník archeologickému výzkumu umístěný na jedné z pravěkých mohyl. Zelená vás pak přivede zpátky na silnici na začátku Velké Dobré, kde se dejte vpravo a jděte stále rovně přes náves s kapličkou a rybníčkem a přes kruhový objezd vzhůru směrem ke hřbitovu. Nechcete-li nutně chodit okolo hřbitova, odbočte z hlavní a značky doprava druhou ulicí za kružákem, touto pak jděte stále rovně novou zástavbou a na jejím konci skoro rovně (kousek nalevo) už zase po zelené k lávce nad dálnicí. Za lávkou sejděte pod ni a jděte podél dálnice, než se konečně dočkáte cesty doprava; za zemědělským areálem se pak stočíte vpravo k lesu a úvozovou cestou se zatáčkou vlevo dojdete na louku, za níž na silnici zelená 3021 končí.
Cíl: Valdecký les, rozc.
Cesta do Valdeka: Zde vstupte přímo po žluté do lesa a stoupejte jím na rozcestí se srovnatelně velkou cestou, kde žlutou, pokračující rovně, opusťte doleva a příjemnou velkou přímou cestou jděte až k Valdeku, kde u začátku zástavby přijdete na silnici a po ní na křižovatku, od níž kousek vlevo je náves a autobusová zastávka Braškov,Valdek.