Značená trasa 1101

Trasa: Čimice - Čimické úd. - Zámky - Bohnické úd. - Bohnice
Oblasti: Praha a okolí
Start: Čimice: 152
Popis trasy: Přijedete-li na zastávku Čimice od Kobylis, přejděte hlavní ulici Čimickou a vyrazte kolmo od ní po modré turistické značce 1101 vedoucí v současné době kolem kapličky pod obchodním centrem; jděte rovně pod jeho areálem až na jeho konec a tam se dejte doprava za něj, kde spolu se značkou odbočíte doleva na pěšinu Čimickým údolím, jež projdete kolem rybníčku na cestu, která je protíná; na ní se modrá dává doprava, výše doleva a potom vpravo k lesu, jímž klesá na konec Drahanského údolí u Vltavy, kde se dá vlevo, aby spolu s červenou šla do osady Zámky. V ní před autobusovým obratištěm odbočí doleva do lesa, jde kus Bohnickým údolím a pak z něj stoupá na odbočku k vyhlídce, již můžete využít, ale lepší je dojít na ni jindy bez zbytečné zacházky.
Samotná značka odtud vede doprava, později se stáčí vpravo, vlevo a přichází na malou ulici Na pískovně, která ústí na širší U Drahaně, po čemž můžete využít úzkou bezejmennou uličku napravo, která vás přivede na údolní Bohnickou, po ní popojdete jen kousek doleva a uličkou Ve vrších vystoupáte zkratkou ke kostelu sv. Petra a Pavla, za nímž modrá značka končí na autobusové zastávce Staré Bohnice.