Značená trasa 1028

PID 338
                                                    PID 361
                                                    PID 390
Popis trasy: Od zastávky projděte doprava na souběžnou ulici, po níž již vede modrá turistická značka 1028 začínající u nádraží. Po té jděte doleva, na rozcestí pak doprava a přes přejezd vzhůru a k Trnové, kde se stočíte vpravo ke kostelu sv. Ducha, kolem něhož přijdete na odbočku ke krásně opravenému zámku a dále budete pokračovat rovně ze vsi a k lesu, jímž sejdete na rozcestí se zelenou U nádrže, z něhož vyjdete k dálnici R4, dáte se podél ní po silničce vlevo a podchodem u zastávky Trnová,,rozcestí dálnici podkonáte a za ní půjdete podle značení vpravo pěšinou kolem okraje Jíloviště a lesem přes rozcestí s červenou, kus za nímž cesta klesá stáčejíc se vpravo a pak vlevo k okraji lesního porostu; kousek pod levou zatáčkou nachází se odbočka doprava ke hřbitovní kapličce nad Všenory; pokud byste odbočili o něco málo dřív, musíte cestu opustit, a to nejlépe přímo dolů po louce k viditelnému hřbitovu. Pokud nechcete zhlédnout hřbitovní kapličku, můžete pokračovat prostě po značce k železniční zastávce.
Od kapličky sejděte zpevněnou cestou na okraj obce a po něm jděte k nepříliš velké odbočce klesající doprava na níže položenou ulici, kde se dáte doleva a doprava na modrou doprovázenou zelenou, společně vedoucí k zastávce.