Značená trasa 1026
Stodůlky -> Kulivá hora - 12km

Trasa: Stodůlky - Řepora - Řeporyje - Ořech - Kalinův ml. - Třebotov - Kulivá h. (- Třebotov)
Oblasti: Praha a okolí
Start: Stodůlky =B=
Popis trasy: Modrá turistická značka 1026 byla před nedlouhým časem prodloužena, a tak začíná přímo u stanice metra Stodůlky, od níž vede jihovýchodním směrem přes Šostakovičovo náměstí a ulicí Hábovou ke čtyřproudé Jeremiášově, již přejde a podél silničky pěšinou přichází ke skanzenu Řepora, jenž obejde a údolím dojde na řeporyjskou ulici Ve Výrech, jí na ulici K Třebonicům a tou na Řeporyjské náměstí s kostelem sv. Petra a Pavla. Z protějšího konce náměstí vede doprava ulicí Nad náměstím a navazující Ořešskou opouští doprava na zacházku kolem nádraží ulicemi Muzíkovou, Draženovskou, Konopovou, Horšovskou a Drahovskou; samozřejmě, že můžete jít i prostě zkratkou po hlavní Ořešské. Za Řeporyjemi přejdete po nepříjemném nájezdu dálnici Novořeporyjskou a skrz Ořech přímo ulicemi Karlštejnskou a Kopaninskou projdete k jihu; přitom se podíváte na kostel sv. Jana Nepomuského napravo. I za Ořechem budete pokračovat rovnou k jihu, až po celkem dlouhé době se značka stočí doleva klesaboš do Radotínského údolí, kde u Kalinova mlýna překříží červenou stoupaboš na pole (ještě dole pozor, abyste vyšli tou správnou cestou), přes něž vede cesta do Třebotova.
V Třebotově vás modrá turistická značka přivede přímo na zastávku Pomník, ale vy pokračujte dále až na Kulivou horu; dokonce byste mohli dojít až na židovský hřbitov, každopádně se budete muset vrátit do Třebotova.
Cíl: Kulivá hora
Doprava ze zastávky Třebotov,,pomník: PID 309
                                                                PID 313

Fotky: Praha (949); Praha Z (325-334)