Značená trasa 1004
Mšec -> Kladno - Rozdělov - 18km

Délka až do centra Rozdělova (zast. U kostela) je 18,5km. Měřeno krokoměrem k Energii 16,94km.

Trasa: Mšec - Drnek - Hradečno - N. Ves - Smečno - Svinařov - Libušín - Rozdělov
Oblasti: Kladensko; Novostrašecko
Start: Mšec (> doprava)
Popis trasy: Ve Mšeci se z plácku se zastávkou vydejte k zámku a kostelu sv. Kateřiny (na jihu). Když opustíte plácek, již oba (kostel napravo, zámek nalevo) uvidíte; od kostela se vraťte k budově zámku a kolem ní projděte do přilehlého parku a z něj na cestu ve východní směr od zastávky; tudy vede i modrá značená trasa 1004.
Cesta vás kolem chmelnic přivede k zemědělskému areálu, odkud budete dál přímo přes pole pokračovat až na silnici, kde se dáte doprava a přijdete do vesnice Drnek, kde na křižovatce půjdete rovně a před hřbitovem se dáte doprava. Na rozcestí již kus za obcí půjdete doleva a hnedle doprava; pak projdete údolíčko, podejdete elektrické vedení a přijdete na silničku, jež vás svede do Hradečna. Hradečnem jde značka stále po hlavní, kolem kapličky do Nové Vsi, kde půjdete po krátkém souběhu se zelenou, ale stále po hlavní vystoupáte k autobusové zastávce Hradečno,Nová Ves, kde odbočíte doleva a po hlavní silnici dojdete až do Smečna, kde na okraji náměstíčka uvidíte zámek a kostel Nejsv. Trojice. Po prohlídce jděte přímo po náměstíčku k přechodu, kde jde modrá doprava, vystoupá ke škole a klesá do Svinařova, kde připojivši se k hlavní silnici tuto opustí doprava, přijde ke hřbitovu a lesem stoupá na okraj Libušína, jímž půjdete zprvu po hlavní, pak zkratkou ke kostelu sv. Prokopa v centru. Odtud půjdete doleva po silnici, vyjdete z městečka, v lese použijete zkratku serpentýny, přejdete křižovatku a odbočíte od silnice doleva - lesem přes rozcestí se žlutou na okraj Rozdělova. Tady se stočte doprava a přijděte na severní rozdělovské autobusové obratiště.
Po hlavní ulici můžete dále dojít ke krásnému kostelu sv. Václava u centrální rozdělovské zastávky U kostela.
Cíl: Kladno,,Energie (> doprava)

Fotky: Rakovnicko (152-155); Kladensko (090-110)